Telecom News - הגולש הישראלי 2014: מעדיף לוותר על אמא, שמיעה וסקס מאשר על האינטרנט

הגולש הישראלי 2014: מעדיף לוותר על אמא, שמיעה וסקס מאשר על האינטרנט

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> הגולש הישראלי 2014: מעדיף לוותר על אמא, שמיעה וסקס מאשר על האינטרנט
הגולש הישראלי 2014:  מעדיף לוותר על אמא, שמיעה וסקס מאשר על האינטרנט
מאת: מערכת Telecom News, 28.10.14, 11:56סקר
 
חברת גוגל ישראל מפרסמת היום נתונים מקיפים על מאפייני השימוש באינטרנט בישראל ובעיקר על החשיבות הרבה שמקנים לו הגולשים הישראלים בחיי היומיום.
 
באופן לא מפתיע, כמעט כל הישראלים שהשתתפו במחקר (99.8%) הצהירו, שהם נוהגים לגלוש באינטרנט. הגולש הישראלי הממוצע מבלה באינטרנט כ-4.5 שעות ביום - כמעט כפול מהזמן שהוא משוחח עם אנשים, כפול מהזמן שבו הוא צופה בטלוויזיה ופי 4 מהזמן שהוא מקדיש לקריאה.

השימוש הנפוץ ביותר באינטרנט הוא בחיפוש מידע. כל האנשים (100%) ציינו, שהם משתמשים באינטרנט לחיפוש מידע וכמעט כולם (98%) ציינו שהם גולשים באתרי תוכן.

עוד שימושים פופולריים במיוחד:

צפייה בסרטונים (94%),
פעילות ברשתות חברתיות (92%)
קניות (88%).
כ-70% אמרו, שהם משחקים באינטרנט ופעילים בפורומים / בלוגים.

אינטרנט או אמא?
בסדרת שאלות יוצאת דופן של חברת המחקר Market Watch, התבקשו הנשאלים לדמות סיטואציה של ניתוק מחיי היום-יום ונשאלו על מה יהיו מוכנים לוותר למשך שנה לטובת המשך חיבור לאינטרנט:

 59% מהגברים יוותרו על אמא שלהם וישאירו לעצמם את החיבור לאינטרנט, לעומת 47% מהנשים.

 56% מהגולשים הנשואים העדיפו לוותר על אמא שלהם לפני שיוותרו על האינטרנט, לעומת 45% בלבד מהרווקים.

30% מהאנשים מאמינים, שהילדים שלהם מעדיפים את האינטרנט על פניהם. תפיסה זו רווחת יותר ככל שעולה גיל הילד. בקרב הורים לילדים בני 16 ומעלה או יותר 58% מההורים חושבים, שהילדים יכולים לוותר עליהם לשבוע.

12% מהאנשים חושבים, שבן/בת זוגם היו מעדיפים שלא לראות אותם במשך שבוע ובתנאי שיוכל להמשיך ולגלוש באינטרנט כרגיל. הנשים מרגישות בטוחות פחות: 18% מהן חושבות, שבן זוגן יעדיף את האינטרנט על פניהן במשך שבוע.
 
38% מהאנשים חושבים, שחברם הקרוב יוותר על פגישה עימם למשך חודש ובתנאי שיוכל להמשיך ולגלוש באינטרנט כרגיל.
 
לא שומעים, לא רואים, העיקר שיש אינטרנט
מהמחקר עולה, שאנשים מוכנים לוותר על יכולות בסיסיות, כדי להישאר מחוברים לאינטרנט:

67% מהאנשים היו מוותרים על האפשרות לדבר במשך שבוע בתנאי שלא ימנעו מהם את הגישה לאינטרנט. אפילו הגולשים המדברים הרבה יחסית עם אנשים אחרים (מעל 3 שעות ביום) לא היו מוותרים על החיבור לעולם הווירטואלי (רק 51% היו מוכנים לוותר על האינטרנט).

42% מהאנשים היו מוותרים על האפשרות לשמוע במשך שבוע בתנאי שלא ימנעו מהם את הגישה לאינטרנט. אך רק 20% מהאנשים היו מוותרים על האפשרות לראות במשך שבוע לטובת הרשת.

כמעט מחצית (47%) מהנשים אמרו, שהיו מוותרות על יחסי מין למשך שנה בתנאי שלא ימנעו מהן חיבור אונליין, לעומת 25% מהגברים שהיו מוכנים לעשות את הוויתור.

 72%מכלל הגולשים אמרו שהיו מוותרים על יחסי מין למשך חודש בתנאי שלא ימנעו מהם את הגישה לאינטרנט (האחוזים בקרב הנשים עומדים על 84%).
 
המחקר נערך ע"י מכון המחקר Market Watch IPSOS והשתתפו בו 511 נשיםו גברים בגילאי 18+, שמהווים מדגם   ומייצג   היהודית והדוברת עברית בארץ למעט ייצוג חסר למגזר החרדי.

 
אינטרנט ישראלי



 
 
Bookmark and Share