Telecom News - הסטארטאפ Valooto סגר סבב השקעה של 1.5 מיליון $ מ-JVP Media Labs

הסטארטאפ Valooto סגר סבב השקעה של 1.5 מיליון $ מ-JVP Media Labs

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Valooto סגר סבב השקעה של 1.5 מיליון $ מ-JVP Media Labs
הסטארטאפ הישראלי Valooto סגר סבב השקעה של 1.5 מיליון $ מקרן ההון סיכון הישראליתJVP Media Labs 
מאת: מערכת Telecom News, 29.10.14, 15:27השקעה
 
הסטארטאפ פיתח פלטפורמת ענן שיתופית המיועדת לארגוני מכירות, שמאפשרת אינטראקציה בזמן אמת בין לקוחות, שותפים עסקיים וצוותי מכירות.
 
חברת Valooto, שמפתחת פלטפורמת ענן אינטראקטיבית לתהליכי מכירה (Collaborative Sales Engagement Platform) במודל SaaS, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס ראשוני של 1.5 מיליון דולרים מ – JVP Media Labs קרן הון סיכון ישראלית, שמשקיעה בבניית חברות טכנולוגיה פורצות דרך בתחומי המדיה הדיגיטלית, אחסון ואבטחת מידע. עד כה השקיעה הקרן ביותר מ-100 חברות וסייעה בהובלת 27 מהאקזיטים הגדולים ביותר של חברות ישראליות.  JVP Media Labs היא זרוע ההשקעות ה- Early Stage של JVP הממוקמת בירושלים ופועלת במסגרת תוכנית החממות של המדען הראשי.

Valooto הוקמה באוקטובר 2013 ע"י אייל אלבכרי ואלון לובין. החברה פיתחה פלטפורמת ענן ייחודית ההופכת את תהליך בניית ההצעות ללקוח, דרך המשא ומתן ועד לסגירת החוזה,  לתהליך פשוט, דינאמי ואינטראקטיבי בין כלל השותפים: הלקוח, איש המכירות ושותפים עסקיים והכל בזמן אמת. התוצאה של תהליך ייחודי זה היא שיפור במהירות המכירה, קבלת תחזית מכירות מדויקת יותר וחוויית לקוח משופרת במהלך מחזור המכירה כולו.

Valooto מאפשרת לנציגי המכירות לייצר הצעות מכירה אופטימיליות בפרק זמן קצר מאוד של דקות אחדות ולעקוב בזמן אמת אחר המסלול והפעולות, שעוברת ההצעה מרגע העברתה ללקוח ועד לחתימת חוזה (מה רמת העניין, אילו פעולות ננקטו מרגע קבלת ההצעה, שיתוף ההצעה עם גורמים אחרים ועוד). מבחינת נציגי המכירות, מדובר ביתרון משמעותי המאפשר קבלת משוב מיידי ומפורט אחר התנהלות והתנהגות הלקוח. בנוסף מעניקה המערכת הכוונה בזמן אמת לנציגי המכירות על פעולות בהם עליהם לנקוט בכדי להגדיל את סיכויי השלמת העסקה בשיטת .Predictive Analysis

כך, הפלטפורמה השיתופית של Valooto מחוללת מהפיכה באינטראקציה של ארגונים עם לקוחות, שותפים עסקיים וצוותי מכירות פנימיים. תהליך המכירות הייחודי שפיתחה החברה, בשילוב כלים אנליטיים ומנועי קבלת החלטות בזמן אמת מאפשרים כאמור לארגונים לקצר את משך העסקה הממוצעת ולהגדיל את היקף העסקאות. Valooto מגיעה כפיתרון הניתן להטמעה בקלות ובפשטות תוך 48 שעות, ללא צורך בכתיבת קוד או בתמיכה טכנית. 

אייל אלבכרי: "היכולת לעקוב ולנתח את התנהגות והתנהלות הלקוחות בהצעות המכירה מחוללת מהפיכה של ממש בדרך בה צוותי מכירות ושותפים עסקיים פועלים. הפלטפורמה השיתופית, שזה עתה השקנו, שמה דגש רב על שיפור שיתוף הפעולה בין לקוח הקצה לאיש המכירות ובכך מסייעת לחברות להגיב נכון יותר ומהר יותר לצרכי הלקוח. שיתוף פעולה אינטראקטיבי בזמן אמת הוא ההתפתחות המשמעותית הבאה בתחום המכירות".

היכולת להטמיע את Valooto ללא פרויקט, תוך 48 שעות, בפשטות תפעולית ובעלות סבירה, הופכת את הפיתרון למשתלם במונחי עלות-תועלת עבור מאות אלפי ארגונים וחברות בשלבים שונים המבקשים להטמיע כלי CPQ - Configure, Price Quote. הפלטםורמה מתממשקת בצורה טבעית ל-Salesforce.com  ולכל מערכת CRM מבוססת ענן.

חיים קופנס, שותף ומנהל טכנולוגי ב-:JVP "הגישה החדשנית של Valooto לתהליך המכירה עונה על חלל עצום הקיים בשוק האופטימיזציה של המכירות, ויש לה את היכולת להשפיע באופן ניכר על האופן שבו ארגונים מוכרים ומשרתים את לקוחותיהם. אנו גאים להוסיף לפורטפוליו של Media Labs  JVP  סטארטאפ חדשני ומבטיח, אותן מובילים מנהלים בעלי ניסיון עסקי וטכנולוגי רב בתעשיית ההייטק העולמית".
Valooto לוגו

ולוטו
 
 



 
 
Bookmark and Share