Telecom News - הוכרז סכסוך עבודה ביחידת המדען הראשי במשרד הכלכלה

הוכרז סכסוך עבודה ביחידת המדען הראשי במשרד הכלכלה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> הוכרז סכסוך עבודה ביחידת המדען הראשי במשרד הכלכלה
הוכרז סכסוך עבודה ביחידת המדען הראשי במשרד הכלכלה
 מאת: מערכת Telecom News, 29.10.14, 16:07מאבק
 
בכוונת משרד הכלכלה להקים רשות לחדשנות ויזמות, שתייתר את תפקידם של העובדים. יו"ר ועד עובדי משרד הכלכלה: "מדובר במהלך, שיפגע קשות בציבור העובדים ובביטחונם התעסוקתי".
 
ההסתדרות הכריזה היום סכסוך עבודה ביחידת המדען הראשי במשרד הכלכלה. הסכסוך נוגע לעניינם של 86 עובדי יחידת המדען הראשי ועובדי מתימו"פ - מרכז התעשייה למחקר ופיתוח וקשור בכוונת משרד הכלכלה להקים רשות לחדשנות ויזמות, שתייתר את תפקידי העובדים.
 
העובדים מלינים על התנהלות חד צדדית מצד הנהלת משרד הכלכלה, שמקדם שינויים ארגוניים בהם צמצום מספר עובדי המטה והקמת רשות חדשה, שתהיה אמונה על מתן מענקים כספיים למחקר ופיתוח תעשיות. העובדים חוששים, שהשינוי הצפוי עלול לפגוע בזכויותיהם ובתנאי העסקתם ביחידות אלו, אך ההנהלה טרם החלה בהידברות אמיתית מול ועד העובדים.
 
יוסי אלמלם, יו"ר ועד עובדי משרד הכלכלה: "הממונים במשרד הכלכלה פועלים לחסל את יחידת המדען הראשי ועמותת מתימו"פ, ללא כל תיאום עם ההסתדרות וועד העובדים ובניגוד להסכמים, שנחתמו בעבר. מדובר במהלך, שעלול לפגוע קשות בציבור העובדים ובביטחונם התעסוקתי. אני קורא למנכ"ל המשרד לעמוד במילתו ולא לקדם את מהלך הקמת הרשות החדשה דרך חוק ההסדרים, אלא בהידברות ובאמצעות מו"מ עם העובדים ונציגי ההסתדרות".
 



 
 
Bookmark and Share