Telecom News - טוויטר ויבמ הכריזו על שת"פ ייחודי ופורץ דרך

טוויטר ויבמ הכריזו על שת"פ ייחודי ופורץ דרך

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> טוויטר ויבמ הכריזו על שת"פ ייחודי ופורץ דרך
טוויטר ויבמ הכריזו על שת"פ ייחודי ופורץ דרך
מאת: חיים חביב, 30.10.14, 13:41מנכ"לית יבמ

תצענה שירותי ניתוח אנליטי של נתוני מדיה חברתית לשיפור החלטות בארגונים.

טוויטר ויבמ הכריזו על שיתוף פעולה ביניהן, שיסייע לעסקים ולארגונים לשנות את אופן ההבנה והתפיסה שלהם לגבי לקוחות, שווקים ומגמות ולספק מידע מקיף בתהליך קבלת החלטות. שיתוף הפעולה משלב בין נתונים ומידע הזמינים בטוויטר, שמציעים חיווי ל'דופק' העניינים הציבורי סביב העולם, ובין יכולות הניתוח האנליטי מבוסס ענן המחשוב של יבמ, פלטפורמות קשר עם לקוחות ושירותי ייעוץ המוצעים על ידה.

עפ"י ההכרזה יתמקד שיתוף הפעולה בתחומים העיקריים הבאים:
  • שילוב בין נתונים של טוויטר ובין שירותי ניתוח אנליטי של IBM בסביבת ענן: יבמ נערכת להציע נתונים משירותי טוויטר כחלק ממגוון שירותי ענן, כולל כלי הניתוח האנליטי של ווטסון - שירות קוגניטיבי חדש אליו ניתן לגשת ממכשיר כף יד, שמציע תמונה ויזואלית אינטואיטיבית ויכולות חיזוי אנליטי למשתמשים עסקיים ושירות שיפור נתונים המאפשר למפתחי יישומים לשלב שירותי מידע חיצוני אל האפליקציות החדשות. יזמים ומפתחי תוכנה יוכלו גם לשלב נתונים מטוויטר אל תוך שירותי ענן חדשים בסביבת ענן הפיתוח של ווטסון או על גבי פלטפורמת הענן כשירות של יבמ, Bluemix.
  • יכולות חדשות לטיפול בכמויות עתק של מידע בארגונים: יבמ וטוויטר תספקנה אפליקציות ארגוניות, שתסייענה בשיפור תהליכי קבלת החלטות בתעשייה ובארגונים. שיתוף הפעולה הראשון בסדרה זו ישלב בין נתונים של טוויטר ובין כלי ניהול תקשורת הלקוחות ExperienceOne של יבמ, שמאפשרים לאנשי מקצוע בתחומי המכירות, השיווק ושירות הלקוחות למפות את עמדת הלקוחות ולנתח את התנהלותם כדי לשפר את הטיפול בלקוחות אלה ולתמוך בהם.
  • ייעוץ מומחים לארגונים: אנשי קבוצת השירותים העסקיים הגלובאליים של יבמ יוכלו לגשת למידע של טוויטר כדי להעשיר את שירותי הייעוץ שלהם בעבודה עם לקוחות בכל תחומי המשק והתעשייה. יבמ וטוויטר תשתפנה פעולה בפיתוח פתרונות ייעודיים למגזרים דוגמת תעשיית הבנקאות, מוצרי צריכה, קמעונאות, נסיעות ותובלה. שיתוף הפעולה יישען על מומחיותם של עשרות אלפי יועצים המועסקים בחטיבת השירותים הגלובליים של יבמ ובכללם אנשי הקבוצה הייחודית מסוגה בתעשייה העוסקת בשירותי אסטרטגיה וניתוח אנליטי, יחד עם הסוכנות הדיגיטלית IBM Interactive Experience, שהיא כיום הגדולה בתחומה בעולם.
 
הפתרונות החדשים צפויים לקדם שיפור תהליכים עסקיים במגוון תחומי תעשייה ומקצועות, בהם יוכלו יבמ וטוויטר להעשיר את זרם המידע הארגוני ולסייע בטיוב קבלת החלטות עסקיות. לדוגמא: שילוב מידע חברתי עם נתונים ארגוניים עשוי לסייע בהאצת פיתוח מוצרים באמצעות חיזוי מגמות בשוק או הערכת הביקושים על בסיס מצבי זמן אמת דוגמת מזג אוויר.
 
ג'יני רומטי, (בתמונה), מנכ"לית יבמ, נשיאה ויו"ר החברה: "טוויטר מציעה עדשה רמת עוצמה המפנה מבט אל העולם בהיותה גם פלטפורמה למאות מיליוני לקוחות ואנשי מקצוע וגם סינתסייזר של מגמות. שיתוף הפעולה, שנשען על פלטפורמת הענן האנליטי של יבמ, יסייע ללקוחות להעשיר את תהליכי קבלת ההחלטות שלהם ולהוסיף סוגים חדשים לחלוטין של מידע. זו הדוגמא העדכנית ביום לאופן שבו יבמ מעצבת מחדש את העבודה".

דיק קוסטולו, מנכ"ל טוויטר: "כאשר מדובר בשינוי ובעיצוב מחדש של ארגונים, יבמ היא המוביל העולמי בכל הנוגע למתן אפשרות לחברות לנצל טכנולוגיות ופלטפורמות חדשות. שיתוף הפעולה עם יבמ ישנה את האופן שבו מתקבלות החלטות עסקיות החל מזיהוי הזדמנויות בשווקים חדשים ועד לטיפול טוב יותר בלקוחות, שותפים עסקיים ועובדים".

כריס מודי, סגן נשיא טוויטר לאסטרטגיית נתונים: "יבמ מביאה עימה שילוב ייחודי של פתרונות אנליטיים מבוססי ענן יחד עם צוות שירותים כלל עולמי, שמסוגל לסייע לחברות לעשות שימוש במידע ייחודי זה. חברות רשמו הצלחות עם נתונים של טוויטר החל מיצרנים המנהלים את המלאי שלהם באופן יעיל יותר ועד לחברות בתחום האלקטרוניקה הצרכנית, שמבצעים תהליכי פיתוח מהירים. שיתוף הפעולה עם יבמ יאפשר חדשנות מהירה יותר במגוון רחב יותר של שימושים ובקנה מידה גדול יותר".
 

יבמ טוויטר



 
 
Bookmark and Share