Telecom News - מפתחי האפליקציה Booster App מישראל השתתפו בתחרות Big App הבינ"ל

מפתחי האפליקציה Booster App מישראל השתתפו בתחרות Big App הבינ"ל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מפתחי האפליקציה Booster App מישראל השתתפו בתחרות Big App הבינ"ל
מפתחי האפליקציה Booster App מישראל השתתפו בתחרות Big App הבינ"ל
מאת: חן זיו , 1.11.14, 17:10בוסטר
 
4 היזמים לקחו חלק בתחרות Big App של הקרן הבריטית Worth Capital, תחרות שלקחו בה חלק מעל ל-400 אפליקציות, שפותחו ב-25 מדינות. האפליקציה היא רשת חברתית מבוססת Gamification למילוי משימות כמהפכה בתחום המוטיבציה.
 
4 יזמים חברים אייל מקובר, גרי ברנשטיין, תום יגב ודוד ארבל (בתמונה למטה), חלקם מגיעים מתחום הפסיכולוגיה, החליטו לשלב טכנולוגיה, פסיכולוגיה, עידן מודרני לחוץ ותופעת סלפי לפתרון אחד, שלטענתם הולך לשנות באופן ממשי את האופן שבו אנו תופסים את המחויבויות שלנו ואת כל המשימות ש"פחות" בא לנו להתפנות כדי לבצע.
 
הם המציאו את BoosterApp, רשת חברתית מבוססת ,Gamification ששמה לה למטרה להפוך את החברים שלכם ל"שוטרים" של המשימות שלכם, אלה שממש לא בא לכם לאכזב אם נפל עליכם טון של עצלות באמצע היום. היא לוקחת את זה צעד אחד קדימה באבולוציה של השלמת המשימות. היא לא סתם שולחת נוטיפיקציה, שהגיע זמן לסדר את החדר/לקום מוקדם/לאכול בריא (סמן את התשובה הנכונה). היא גם אוכפת את זה.
 
איך היא עושה את זה? מורידים אותה לסמארטפון אנדרואיד (ההורדה החל מיום שני, 3.11.14) או לאייפון - כאן. האפליקציה תציע לכם לבקש מחבריכם (ולא מזרים...) להיות אחראים לביצוע המשימות שלכם, ה"בוסטרים" שלכם עפ"י הז'רגון, שהמציאו היזמים. מה נחשב לביצוע המשימה מבחינת האפליקציה? סלפי שלכם בזמן ביצוע המשימה. הסלפי נשלח, החבר מאשר, הלופ נסגר ואתם מקבלים את הניקוד שלכם, שזה למעשה ניקוד למדד היעילות שלכם ולמדד ההתקדמות שלכם מול רף הציפיות שלכם מעצמכם.
 
החברה הוקמה לפני כחצי שנה, הארבעה, שצפויים להשיק באופן רשמי את האפליקציה ביום שני, 3.11.14, (כאשר כאמור לעיל האפליקציה לאייפון כבר שוחררה ב-24.10.14), לקחו חלק בתחרות Big App של הקרן הבריטית Worth Capital, תחרות שלקחו בה חלק מעל 400 אפליקציות שנולדו ב-25 מדינות. זו תחרות, שפייסבוק שופטת בה ומעניקה פרסים בסדרי גודל של 100,000 ליש"ט תמורת 7 אחוזי equity. 
 
תוצאות התחרות תישלחנה לחברי Booster App בשבוע הבא, כשזכייה ב-3 המקומות הראשונים תזכה את היזמים הצעירים במענק הכספי הנ"ל תמורת Equity.
 
אייל מקובר, 26, אחד המוחות מאחורי הרעיון ומנכ"ל החברה (בתמונה משמאל)אייל מקובר: "בעידן שבו אנו כל כך מואבסים במה לעשות, זה היה רק הגיוני לאפשר לאנשים פלטפורמה, שתסייע להם באיך לעשות.

אנו מתכננים מהפכה עולמית בתחום המוטיבציה בשנתיים הקרובות ומציעים לכולם לקחת בה חלק פעיל, ולא בזמן שהם ישובים על הספה".

פרויקט הקיקסטארטר של המיזם מצוי - כאן.

קישור לאתר האפליקציה - כאן.

מאת: חן זיו,  נובמבר 2014.חן זיו

יזמת סדרתית, עוסקת בגיוס השקעות עבור סטארטאפים, בעלת מותג יחסי ציבור לחברות סטארטאפ בארץ ובחו"ל ומייעצת לסטארטאפים בנושאיניהול מוצר, פיתוח עסקי ושיווק.


 
בוסטר
תמונת היזמים



 
 
Bookmark and Share