Telecom News - Gama Operations מישראל פיתחה שירות הצפנת שיחות ארגוניות בענן

Gama Operations מישראל פיתחה שירות הצפנת שיחות ארגוניות בענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> Gama Operations מישראל פיתחה שירות הצפנת שיחות ארגוניות בענן
Gama Operations מישראל פיתחה שירות הצפנת שיחות ארגוניות בענן
מאת: חיים חביב, 4.11.14, 13:05דרור פרל

החברה הישראלית פיתחה מערכת הצפנת שיחות טלפון סלולריות ושיחות וידיאו תוך פריסה מהירה והפעלת היישומים בתוך דקות ספורות, במקום ימים שנדרשו לכך עד כה.

חברת ,Gama Operations שמתמחה בפיתוח מערכות תקשורת ארגוניות מתקדמות בתחום המרכזות (PBX) ומרכזות מבוססות אינטרנט (IP PBX), לרבות פלטפורמה אחודה לאבטחה לכלל מרכיבי התקשורת בארגונים, ממנפת (כפי שנחשף בבלעדיות כאן) את סביבת הענן SoftLayer של יבמ בשילוב עם רשת תקשורת פרטית, להרחבת שירותיה לאזורים גיאוגרפיים חדשים, להקצאה מהירה של משאבי עיבוד, ולהצעת מודלים גמישים לתשלום ללקוחותיה.

טרם השקת השירות הציעה החברה, שמשרתת למעלה מ-15,000 ארגונים גדולים ובינוניים בארץ ובעולם, בהם המגזר הציבורי, הפיננסי, תקשורת וטכנולוגיה, את פתרונותיה המאובטחים כמוצרי תוכנה להפעלה באתר הלקוח או בסביבת ענן פרטי של הלקוח. לאחרונה, הסבה החברה את המערכות אותן היא משווקת אל סביבת התשתיות של SoftLayer, באופן המאפשר פריסה מהירה והפעלת היישומים בתוך דקות ספורות, במקום ימים שנדרשו לכך עד כה, ותוך חסכון ניכר למשתמש כבר בתקופת ההפעלה הראשונית ועקיפת מחסום ההשקעה ההונית ועומס הניהול ללקוח.

הפעלת המערכת מאפשרת לחברה להציע פתרונות מותאמים לגודל הלקוח ולצרכיו, שמספקים כלי להצפנת שיחות טלפון באמצעות הורדת האפליקציה הייחודית שלה והפעלתה במכשיר הקצה. השיחות המאובטחות יכולות לעבור ברשתות WiFi וברשתות סלולריות מדור שלישי. מערכת הניהול מאפשרת למשתמשים בעלי הרשאות לשלוט בפעילות קבוצת מנויים מוגדרת ולהפעילה עפ"י הצורך הארגוני, בהתאמה למדיניות ולכללי האבטחה של הארגון.

שירותי הענן של יבמ מציעים לארגונים סביבת תשתיות כשירות (IaaS)  ומאפשרים ל-Gama Operations הקמה מהירה של מכונות וירטואליות בסביבת הענן, במסגרת הסכמי אבטחת רמת שירות (SLA) מועדפים.

אייל אלון, מנכ"ל Gama Operations: "כיוון שמדובר בפתרון זמן אמת, היה עלינו להבטיח, שהתשתיות עליהן תפעל מערכת ההצפנה שלנו תהיינה מאובטחות ובעלות ביצועים גבוהים. יציבות, שרידות, רוחב פס ושרתים חזקים, ובכלל זה אופציות ניטור ושליטה היו חיוניות מבחינתנו כדי להבטיח ללקוחות רמות שירות גבוהות".
 
דרור פרל, (בתמונה), מנהל קבוצת הטכנולוגיות הגלובאליות של IBM בישראל: "הפעלת השירות של Gama Operations על גבי תשתיות ענן SoftLayer מהווה דוגמא מצוינת לאופן שבו נשענים חברות צעירות, חברות הזנק ומפתחי יישומים חדשניים על תשתיות הענן של יבמ והפריסה העולמית שלהן כדי להרחיב את נוכחותם הבינלאומית".

הצפנת שיחות בענן
 

 



 
 
Bookmark and Share