Telecom News - הוט חנכה מוקד שירות חדש בירושלים וממשיכה לגייס עובדים

הוט חנכה מוקד שירות חדש בירושלים וממשיכה לגייס עובדים

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> הוט חנכה מוקד שירות חדש בירושלים וממשיכה לגייס עובדים
הוט חנכה מוקד שירות חדש בירושלים וממשיכה לגייס עובדים
מאת: מערכת Telecom News 5.1.14, 15:10אילן צחי וניר ברקת

HOT גייסה עד כה מעל ל-450 נציגי שירות חדשים וממשיכה בגיוס של 200 נוספים, ההשקעה הכוללת בחודשים האחרונים היא מעל ל-30 מיליון ₪. במוקד הירושלמי יעבדו 200 נציגים.

HOT חנכה היום מוקד שירות חדש בירושלים בשיתוף עם חברת תקשוב, בהשתתפות מנכ"ל החברה אילן צחי, מנכ"ל חברת תקשוב, דניאל ספיר וראש עיריית ירושלים ניר ברקת. מוקד השירות בירושלים, שיעסיק מעל ל-200 נציגי שירות, יצטרף ל-6 מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ ויעבה את מערך השירות של החברה. 

בחודש יולי האחרון הודיעה החברה על שורת מהלכים בהם נוקטת החברה על מנת לשפר באופן משמעותי את חוויית השירות, בדגש על קיצור זמני המענה ללקוחות החברה. במסגרת זו, החברה השקיעה במהלך החודשים האחרונים, עשרות מיליוני שקלים וגייסה מעל ל-450 נציגים חדשים.

לדברי החברה, במרוצת השבועות האחרונים התייצב זמן המענה הממוצע ללקוח בשירות הטכני ובשירות הכללי ויש שיפור בזמני המענה. ירידה נוספת בזמן המענה הממוצע צפויה להיות בשבועות הקרובים עם סיום קליטת והכשרתם של כל נציגי השירות החדשים והטעמת שינויים טכנולוגיים וארגוניים שונים.

אילן צחי: "חנוכת המוקד החדש בירושלים היא חלק מהשקעה בהיקף של כ-30 מיליון ש"ח בשדרוג מערך השירות של החברה. אנו ממשיכים בגיוס מסיבי של נציגים למוקדים השונים ונגייס עוד 200 נציגי שירות בזמן הקרוב. הגדלנו את מערך השירות בהיקף של כ-25% בחודשים האחרונים. כפי שהתחייבנו, בשבועות האחרונים כבר נרשמה ירידה בזמן ההמתנה הממוצע. התהליך בעיצומו ואנו מחויבים להמשיך ולשפר את השירות".

בתמונה למעלה: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ומנכ"ל HOT אילן צחי
קרדיט תמונה : אלי דסה

מוקד שירות
 
 



 
 
Bookmark and Share