Telecom News - מאגר כלבים - אפליקציה של מש' החקלאות לאיתור כלבים ורופאים וטרינריים

מאגר כלבים - אפליקציה של מש' החקלאות לאיתור כלבים ורופאים וטרינריים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> מאגר כלבים - אפליקציה של מש' החקלאות לאיתור כלבים ורופאים וטרינריים


מאת: מערכת Telecom News
05/11/14,  16:49
מטרת / הייעוד של התוכנה: גישה ישירה מהסמארטפון ל"מאגר הכלבים" של משרד החקלאות ול"מרשם האוכלוסין" של הכלבים, חיפוש של כלל הווטרינרים בארץ, איתור בעלים ופרטי הכלב במקרה נשיכה ועוד.
,שם התוכנה: מאגר כלבים
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:

האפליקציה בחינם של משרד החקלאות ופיתוח הכפר מאפשרת גישה ישירה, קלה ונוחה ל"מאגר הכלבים" של המשרד מכל סמארטפון. האפליקציה, פרי פיתוח של "ממשל זמין", מאפשרת חיפוש קל ויעיל של כלל הרופאים הווטרינריים בישראל, פרטיים ורשותיים, וכן את "מרשם האוכלוסין" של כלל הכלבים בישראל. עד היום הגישה התאפשרה רק ממחשב שולחני.

האפליקציה כוללת את כלל הכלבים הרשומים כיום בישראל, כ- 350,000 כלבים, מספר השבב של הכלב, הגזע, המין ושם הכלב, האם הכלב סורס או עוקר, מתי חוסן לאחרונה נגד כלבת ומי מחזיק אותו.

האפליקציה מאפשרת לאתר את בעליהם של כלבים משוטטים שאבדו ולהשיבם לבעליהם. בזכות האפליקציה ניתן יהיה לעשות "איחוד משפחות" של כלבים אבודים ובעליהם באמצעות הצלבת נתונים של כלבים אבודים וכאלה שנמצאו, ולמנוע מקרים עצובים של כלבים שאבדו ולא מצליחים לאתר את בעליהם.

כמו כן, במקרה של נשיכה או תקיפה, יש אפשרות לברר את פרטי הכלב, תוקף רישיונו וחיסונו נגד מחלת הכלבת, לפי פרטי הבעלים
.
המשרד ממליץ לכל בעלי הכלבים לבדוק באמצעות האפליקציה את נכונות פרטי הכלב המשפחתי, כדי לאפשר את איתורו אם ילך לאיבוד. פרטי הכלבים במרכז נסמכים על נתונים שהתקבלו ממחלקות וטרינריות של הרשויות והמועצות המקומיות בכל הארץ.

בנוסף, האפליקציה מאפשרת לברר האם אדם הוא אכן רופא וטרינר רשום ומורשה במדינת ישראל, מתי קיבל הווטרינר את רישיונו, מהי התמחותו (אם קיימת) והאם הוא מורשה חיסון לפי חוק. בנוסף, ניתן למצוא בחיפוש פשוט לפי שם הרשות מקומית מי הוא הרופא הווטרינר הרשותי וכיצד ניתן להגיע אליו.

מסך מאגר כלבים
 

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share