Telecom News - DSPG הישראלית חתמה הסכמים עם SGW הסינית ו-Yoga מאסטוניה

DSPG הישראלית חתמה הסכמים עם SGW הסינית ו-Yoga מאסטוניה

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> DSPG הישראלית חתמה הסכמים עם SGW הסינית ו-Yoga מאסטוניה
DSPG הישראלית חתמה הסכמים עם SGW הסינית ו-Yoga מאסטוניה
מאת: מערכת Telecom News, 5.11.14, 23:11הסכם

החברה הודיעה על שת"פ עם Yoga בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) ועל אספקה ל-SGW יצרנית מערכות תקשורת מסין.

ספקית שבבי המולטימדיה למערכות תקשורת אלחוטיות DSPG מישראל הודיעה היום על שיתוף פעולה עם חברת יוגה סיסטמס (Yoga Systems) בתחום האינטרנט-של-הדברים (IoT). יוגה היא חברת טכנולוגיה פרטית, שמרכזה באסטוניה, שמספקת מערכות מבוססות ענן לניהול בית חכם. מערכות אלו מאפשרות שליטה מרחוק באמצעות האינטרנט על מכשירים שונים בבית, כמו חיישני אבטחה, מצלמות, בקרת טמפרטורה, תאורה, מערכות בידור, מנעולים, ומכשירי חשמל. בין לקוחותיה של יוגה נמנות ספקיות תקשורת וכן יצרנית השבבים אינטל, ועם משקיעיה נמנית TeliaSonera, מפעילת התקשורת הגדולה בסקנדינביה.   

יוגה תשלב בפתרונות ניהול הבית החכם ואפליקציות ה-IoT שהיא מספקת את שבב ה-ULE של DSPG המאפשר יישומי IoT בתדר הטלפוניה האלחוטית. שבב ה-ULE של DSPG מתאפיין בתחום תדרים רחב ונקי מהפרעות של עד 70 מטר בתוך הבית, ותומך ביישומי קול ותמונה מתקדמים.

פריאיט וימברג, מייסד ומנכ"ל יוגה: "DSPG מציעה סל מוצרים מצוין בטכנולוגיות ULE ו-DECT המתאים לפתרונות שלנו. אנו מתייחסים לנושא האבטחה ברצינות, וטכנולוגיית ה-ULE של DSPG מבטיחה את יתרונות ההצפנה של המוצרים שלנו. הטכנולוגיה של DSPG תסייע לנו לספק יישומי אבטחה אלחוטיים מקיפים במסגרת פתרונות ה-IoT והבית החכם, שאנו מציעים". 

העברת וידאו בטכנולוגיית ULE
אתמול הודיעה DSPG על הסכם עם SGW הסינית, לפיו ישולב שבב ה-DHX91, שפועל בטכנולוגיית ULE ומתאים ליישומי IoT, במכשיר אלחוטי חדש להעברת וידאו וקול. השבב של DSPG מאפשר העברת וידאו ברזולוציה גבוהה וקול באיכות HD, טווח קליטה גדול ונקי מהפרעות, וצריכת זרם נמוכה המאפשרת זמן סוללה ארוך. 

מאלקולם פאטון, מנהל המכירות הגלובלי של :SGW "הפתרון של DSPG להעברת וידאו בטכנולוגיית ULE מאפשר לנו לספק לצרכנים ביצועי וידאו איכותיים לצד צריכת זרם נמוכה. אנו משוכנעים, שפתרון זה יניב מוצרי וידאו חדשים העונים על ציפיות לקוחותינו לאיכות, אמינות ומחיר".

DSPG מספקת שבבים בטכנולוגיות DECT/CAT-iq, ULE, Wi-Fi, PSTN, VoIP ו-HDClear. השבבים שמפתחת החברה משלבים יישומי קול, אודיו, וידאו והעברת נתונים במגוון מוצרים, בהם מכשירי סלולר, מסכי מולטימדיה המקושרים לאינטרנט, מערכות אוטומציה ואבטחה ביתיות, טלפונים אלחוטיים, מערכות VoIP ונתבי תקשורת ביתיים חכמים.
 



 
 
Bookmark and Share