Telecom News - כנס המפתחים CodeMotion מגיע לראשונה לישראל

כנס המפתחים CodeMotion מגיע לראשונה לישראל

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> כנס המפתחים CodeMotion מגיע לראשונה לישראל
 כנס המפתחים CodeMotion מגיע לראשונה לישראל
מאת: מערכת Telecom News, 8.11.14, 13:44כנס

זה כנס המפתחים הגדול באירופה ונערך בשנים האחרונות באיטליה, גרמניה, ספרד ומדינות נוספות. בין הנושאים, שידונו בכנס השנה: אנדרואיד, iOS, Angular, Java, Scala, אבטחת מידע, Elasticsearch וביג דאטה.
 
ב-30.11.14 יערך בישראל כנס CodeMotion למפתחים. CodeMotion הוא כנס המפתחים הגדול באירופה ונערך בשנים האחרונות באיטליה, גרמניה, ספרד ומדינות נוספות, וכעת הוא מגיע לראשונה לארץ.

בשונה מכנסים אחרים, שמתמקדים בפלטפורמה אחת, CodeMotion הוא כנס מולטי דיסיפלינרי הנוגע בכל פלטפורמות ושפות הפיתוח החמות ביותר ומשלב בין פיתוח Front End לפיתוח Back End. בין הנושאים, שידונו בכנס השנה – אנדרואיד, iOS, Angular, Java, Scala, אבטחת מידע, Elasticsearch, ביג דאטה ועוד.

במסגרת הכנס יבואו לארץ מספר דוברים מחו"ל מהחברות המובילות בעולם הפיתוח כולל יבמ, גוגל, אינטל, פייפאל, פייסבוק ועוד. אליהם יצטרפו מומחי פיתוח בינלאומיים כגון סטיבן וילקומר וג'ייקוב מטסון וכן מובילי פיתוח ישראליים.

בנוסף יציגו בכנס מספר סטארטאפים, שמציעים פתרונות פיתוח ייחודיים ואפליקציות מקוריות במיוחד.

אופיר לייטנר, מארגן הכנס: "הייתי ב-CodeMotion ברומא ומייד הבנתי, שצריך להביא את הכנס לארץ. מדובר שם בכנס של כ-2,000 מפתחים והכנס מצליח להביא אליו חברות מובילות מכל תחומי הפיתוח. בארץ זו המהדורה הראשונה וכבר אנחנו רואים התגייסות גם של חברות הטכנולוגיה המובילות וגם של קהילות המפתחים הרבות בארץ. ניתן כבר לראות את ההתאמה של הפורמט לרוח היזמית והטכנולוגית של ישראל"

הכנס יתקיים במתחם ה-YesPlanet בראשון לציון ויארך יומיים. ההרצאות תערכנה במספר מסלולים מקבילים.

לפרטים והרשמה: http://telaviv.codemotionworld.com
 
סמל האירוע CodeMotion



 
 
Bookmark and Share