Telecom News - קרדיט סוויס תארח בישראל פורום הייטק ראשון

קרדיט סוויס תארח בישראל פורום הייטק ראשון

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> קרדיט סוויס תארח בישראל פורום הייטק ראשון
קרדיט סוויס תארח בישראל פורום הייטק ראשון
מאת: חיים חביב, 9.11.14, 15:58קרדיט סוויס

פורום ההייטק מבקש להתבסס כקהילה ייחודית ליזמים, מומחים ומשקיעים הנערכים לקראת קפיצת המדרגה הבאה שלהם.

מחר (יום ב) ייפתח בתל אביב פורום ההייטק הראשון של קרדיט סוויס, שמאפשר פלטפורמה ייחודית של נטוורקינג ליזמי הייטק, שנערכים לקפיצת המדרגה הבאה שלהם, ולמשקיעים המעוניינים בהזדמנויות עסקיות. בפתיחת הפורום ישתתפו אישים מובילים מישראל ומחו"ל, בהם בכירים בתעשיית ההייטק, משקיעי הון סיכון ומומחים של קרדיט סוויס בתחום בנקאות ההשקעות והבנקאות הפרטית.  

אורחי הפורום ייחשפו לסיפוריהם מעוררי ההשראה של יזמים, שידעו לממש את חזונם היצירתי ושל משקיעים, שסייעו בדרכם להצלחה, בהם: גיגי לוי וייס, מה"אנג'לים" המובילים בישראל, דניאל כהן, שותף כללי בקרן ההון סיכון כרמל, ג'ושוע קירנאן (Joshua Kiernan), שותף בווייט אנד קייס, משרד עורכי הדין בתחום בנקאות ההשקעות, ומומחים נוספים, בהם: פיליפ סרף (Philippe Cerf) מראשי חטיבת בנקאות ההשקעות בטכנולוגיה של קרדיט סוויס בלונדון, ודייויד רואן David Rowan)), עורך המגזין ויירד (Wired Magazine).

כחלק מהפורום יארח קרדיט סוויס תחרות לסטארטאפים צעירים בראשית דרכם בשיתוף עם SOSA, קהילה ומתחם ליזמים מתחילים בתל אביב.

לקרדיט סוויס ישראל ניסיון בישראל, חטיבת בנקאות ההשקעות של קרדיט סוויס גייסה ב-4 השנים האחרונות כ-20 מיליארד דולרים במניות ובאג"ח עבור חברות ישראליות והובילה עסקאות רכישות ומיזוגים בהיקף של 10 מיליארד דולרים בדגש על מגזר ההייטק. 
 
דורון אברבוך, מנכ"ל קרדיט סוויס בישראל: "הפורום מהווה ביטוי למחויבות ארוכת השנים והתמיכה של קרדיט סוויס במגזר ההייטק הישראלי, שמתקיימת זה יותר מ-20 שנה. ההיענות הרבה והמהירה של יזמים, משקיעים ומומחים מובילים בתעשייה להזמנתנו להשתתף בפורום מעידים על החשיבות, שהם מייחסים לשיתוף הפעולה עם קרדיט סוויס בתחום זה".
 
אייל ולדמן, מנכ"ל מלנוקס, דובר בכיר בפורום: "אני מברך על היוזמה החשובה של קרדיט סוויס להקמת פורום הייטק בישראל, שיחזק את הקשר בין הבנק לקהילת היזמות הטכנולוגית בישראל. קשרים בין חברות יכולים להאיץ פיתוחי טכנולוגיה ומלאנוקס משקיעה משאבים בעידוד המחקר בישראל ומאפשרת גישה לענן מחשוב לחברות בתחילת דרכן. אנו מעריכים את העבודה המקצועית המצוינת של קרדיט סוויס בגיוסי הון ובעסקאות מיזוגים ורכישות, ובטוחים, שחיזוק הקשר בין הבנק הגלובלי לתעשייה בישראל יכול לסייע לחברות רבות לפרוץ לשווקים הבינלאומיים".

כריס קוטרל, (Chris Cottrell), ראש חטיבת המדיה הדיגיטלית, הטכנולוגיה והתקשורת (TMT) בבנק ההשקעות קרדיט סוויס בניו יורק: "יצרנו את הפורום כדי להעניק ליזמים מצליחים ולמשקיעים הזדמנות להיפגש, ליצור הכרויות, ולהחליף דעות אודות הדרך שבה צריכה חברה להתנהל במהלך מחזור החיים שלה. לקרדיט סוויס יש ניסיון עשיר בייעוץ ליזמים בכל הנוגע לצרכיהם הפיננסיים ומתן פתרונות מובילים בענף. אנו מבינים ומכירים את הקו הדק המפריד בין הצלחה לבין כישלון, ויודעים כיצד לתמוך ביזמים ולסייע להם לנווט את דרכם בבטחה".


פורום הייטק



 
 
Bookmark and Share