Telecom News - MIW קוראת לסטארטאפים המעוניינים בהשקעות להירשם לגוף ההשקעות שלה

MIW קוראת לסטארטאפים המעוניינים בהשקעות להירשם לגוף ההשקעות שלה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> MIW קוראת לסטארטאפים המעוניינים בהשקעות להירשם לגוף ההשקעות שלה
MIW קוראת לסטארטאפים ישראלים המעוניינים בהשקעות להירשם לגוף ההשקעות שלה
מאת: מערכת Telecom News, 10.11.14, 17:28דוד חוה

חברת MIW עומדת בפני השלמת הקמה של גוף השקעות חדש הצפוי לפעול מינואר 2015 ותשקיע כ-100,000 דולרים בכל סטארטאפ, שיש לו אב טיפוס עובד או שהחלו בו מכירות בפועל. זאת, בכל התחומים כמו אבטחת מידע, פינטק, מובייל - סלולר, טכנולוגיות מדעיות ורפואיות, פיתוח אפליקציות, מחשוב ענן, ביג דאטה ועוד.

דוד חוה, (בתמונה), מנכ"ל MIW: "סה"כ צפויה הקרן להשקיע במהלך 2015 ב-25 חברות הזנק סכום של כ-100,000 דולרים בממוצע לכל סטארטאפ. המטרה היא להביא את החברות המושקעות לגידול במכירות ולמיצוב לטובת סבבי המשך, שיעשו בארה"ב ע"י נציגויות החברה בניו יורק ובסן פרנסיסקו.

אתר הקרן יעלה עד סוף חודש דצמבר 2014 ובו תוצג הקרן וכן תוצגנה החברות, שכבר הושקעו בהן כספי השותפים בשלב ההיערכות וקביעת הדירקטוריון.

ההתלהבות של אורחי האירועים/משלחות, שאנו מקיימים בניו יורק, סן פרנסיסקו, מינכן/דיסלדורף, פריס, סאו פאולו, לונדון, יוהנסבורג, ניו דלהי וכיוב', אפשרה לנו, למעשה, להבין את הפער העצום בין כמות ואיכות הטכנולוגיות כחול-לבן לבין ההצלחה בפועל של החברות לפרוץ קדימה.

ההשקעה בחברות תהיה משולבת עם סיוע דומיננטי של קידום החברות בטריטוריות בהן MIW פועלת, שתשמש כחברת הניהול של הקרן ולקידום סבב שני ושלישי של ההשקעות.

בשלב זה, נשמח לקבל פניות, בעיקר מחברות שלהן אב טיפוס עובד או שהחלו בהן מכירות בפועל".

את הצגת הפתרונות ניתן לשלוח ל:  info@miw.co.il
 

השקעה
לוגו MIW



 
 
Bookmark and Share