Telecom News - סטארטאפים בכל התחומים הפועלים בסביבת ענן יקודמו ויקבלו עד 120,000 $

סטארטאפים בכל התחומים הפועלים בסביבת ענן יקודמו ויקבלו עד 120,000 $

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפים בכל התחומים הפועלים בסביבת ענן יקודמו ויקבלו עד 120,000 $
סטארטאפים בכל התחומים הפועלים בסביבת ענן יקודמו ויקבלו עד 120,000 דולרים
מאת: חיים חביב, 11.11.14, 15:10סביבת ענן

יבמ מבקשת להנגיש את הענן לחברות הזנק, שתעמודנה בתנאי הקבלה, כבר בשלבים הראשונים של פעילותן כדי להאיץ ולקדם חדשנות במגוון תחומי משק ותעשייה.

יבמ השיקה תכנית יזמים עולמית המיועדת לסייע לחברות הזנק הפועלות בסביבת ענן. התוכנית תסייע ליזמים ולחברות צעירות למנף את עוצמת ענן המחשוב של IBM ותקשר בינן ובין רשת עולמית של לקוחות ארגוניים גדולים של יבמ, יועצים הפועלים במסגרת החברה, ומרכזי החדשנות שלה. כל זאת, במטרה לקדם במהירות פתרונות חדשניים, לאפשר הרחבה מהירה של מערכות ויישומים ולהאיץ את הצמיחה העסקית.

סקר שנערך השנה בקרב כ-300 משקיעי הון סיכון ומשקיעים פרטיים, מצביע על התעניינות כללית גוברת בחברות טכנולוגיות, במיוחד באלו המפתחות פתרונות בעולם הענן והמובייל. (2014 Global Venture Capital Confidence Survey). ככל שתחומים אלה הולכים וצוברים תנופה, מעמיקה יבמ את מעורבותה ומחויבותה לספק לחברות ההזנק כלים נדרשים לפיתוח הדור הבא של יישומים בענן ולמיצוי הפוטנציאל הכלכלי הגלום בו.

התכנית הכלל-עולמית תאפשר לחברות, שתעמודנה בתנאי הסף, ליהנות מזיכוי של עד 120,000 דולרים לשימוש בכלי הענן של יבמ. העמדת אמצעים אלו תאפשר לסטארטאפים להתמקד בפיתוח היישומים עצמם, בבנייתם ובהצגת רעיונות חדשניים לשוק. התכנית תפתח בפני חברות ההזנק את מערך הקשרים הרחב של יבמ ובסיס הלקוחות הארגוניים שלה, שמחזרים אחר חברות ההזנק בחיפוש אחר גישות חדשות להתמודדות עם אתגרי התעשייה.

היזמים ייהנו מגישה אל סל מוצרי הענן המגוון של יבמ, הבנויים על גבי תשתיות SoftLayer. הסל כולל גם את Bluemix, פלטפורמת הפיתוח ליישומי ענן, שמציעה יותר מ-75 גרסאות ריצה ושירותים, שמסייעים בריכוז נתוני Big Data מסביבת מובייל ורשתות חברתיות, אינטרנט של חפצים (IoT) ובמינופם העסקי. Bluemix כוללת מגוון שירותים רחב המאפשר פיתוח אפליקציות חדשניות לעולם הענן, לרבות שילוב עם טוויטר, להפקת תובנות מבוססות שיח במדיה החברתית, כלי העברת נתונים מהירים של Aspera, שירותי ניטור תפקוד וביצועים לאפליקציות ענן ובסיס נתונים גמיש ובעל ביצועים גבוהים של Cloudant המוצע כשירות ענן.

במסגרת היוזמה החדשה, תקיים החברה כנסים ומפגשי פנים אל פנים בין מנהלי מידע בארגונים ובין יזמים ותאפשר לעסקים הצעירים חשיפה רבה ובניית רשת קשרים עסקיים. יזמים המפתחים מוצרים ונדרשים להרחבת הפריסה והתשתיות המשרתות אותם, יזכו גם לשירותי ייעוץ של החברה במסגרת למעלה מ-40 מרכזי חדשנות, שמפעילה החברה סביב העולם, חממת פיתוח חדשה אותה הפעילה בניו יורק, ו-Bluemix Garage בסן פרנסיסקו.

ענן המחשוב הולך ומבסס את מקומו כאחת הטכנולוגיות מחוללות השינוי הגדול ביותר בעשור הנוכחי, תוך שהוא מעצב את אופן השימוש ב-Big Data, מובייל ותחומים נוספים כדי לפיתוח מגוון יישומים לעולמות המובייל ועד למכשירים ביו-רפואיים. עפ"י תחזית חברת הייעוץ IDC, יותר מרבע מהאפליקציות, שתפעלנה ב-2016, זמינות בסביבת ענן. 85% מהתוכנה החדשה הנכתבת כיום בנויים כבר בסביבת ענן.

סנדי קרטר, מנהלת כללית לפיתוח אקוסיסטמס ביבמ: "ככל שמגוון השירותים, היכולות, ורשת השותפים המשתמשים בענן המחשוב של יבמ ממשיכים לצמוח, חשוב יותר להנגיש את הענן שלנו לחברות הזנק בשלבים הראשונים של פעילותן בכל העולם כדי להאיץ את החדשנות במגוון עצום של תחומי משק ותעשייה, החל משירותי בריאות ועד לבנקאות. Big Data, ניתוח אנליטי ומחשוב קוגניטיבי פותחים בפני תעשיית הטכנולוגיה אפשרויות בלתי מוגבלות. דחיפת רעיונות אלה לחזית העיסוק בארגונים גדולים תאפשר לארגונים אלה לפתור כמה מאתגרים הגדולים ביותר הניצבים כיום בפני עולם העסקים".

סביבת ענן



 
 
Bookmark and Share