Telecom News - 'קנה לי' kneli.co.il : מחשבון לחישוב מחיר סופי ברכישות מחו"ל כולל מיסים

'קנה לי' kneli.co.il : מחשבון לחישוב מחיר סופי ברכישות מחו"ל כולל מיסים

דף הבית >> צרכנות >> הטיפ השבועי לחסכון >> 'קנה לי' kneli.co.il : מחשבון לחישוב מחיר סופי ברכישות מחו"ל כולל מיסים
'קנה לי' kneli.co.il : מחשבון חינמי לחישוב מחיר סופי ברכישות מחו"ל כולל מיסים
מאת: מערכת Telecom News 11.11.14, 18:20קנה לי
 
קנה לי הוא מחשבון חינמי, פשוט וקל לתפעול, שמספק מחיר עלות סופי בש"ח לכל מוצר, כולל מיסים נילווים. עדכון בסוף הכתבה. 
 
קניות מקוונות מחו"ל הופכות נפוצות יותר ויותר, ואיתן גדל הצורך בהערכה מדויקת של מחירו הסופי של המוצר כולל חישוב עלויות המיסים הנלוות אליו. כאשר מגיע מוצר מחו"ל לישראל, בין אם הוא נרכש באינטרנט ובין אם ניתן במתנה, מתלווים אליו 3 סוגי מיסים:

מכס: תשלום המוטל על כל הסחורות שנכנסות למדינה.

מס קנייה: שנועד להגן על עסקים ישראלים ולעודד צריכה מקומית.

(עדכון מהיום לגבי שינוי בסכומים המותרים לייבוא ללא המיסים הללו: שר האוצר יאיר לפיד חתם אתמול (ב') על צו הפוטר לחלוטין מתשלום מכס את המוצרים המיובאים ביבוא אישי, שמחירם אינו עולה על 500 דולרים. עד עתה, תקרת הפטור עמדה על 325 דולרים. תקרת הפטור ממע"מ לא השתנתה וכל קנייה מעל 75 דולרים תחייב תשלום מע"מ כחוק).

מע"מ: המוטל בכל רכישה של מוצרי צריכה.
 
חישוב המסים משתנה עפ"י שוויו של המוצר ועפ"י הקטגוריה אליה הוא משתייך. על צורך זה בדיוק עונה אתר קנה לי - מחשבון חינמי לביצוע רכישות נבונות ברשת, הימנעות מהוצאות בלתי צפויות וידיעה ברורה ומדויקת כמה בדיוק משלמים ועל מה.
 
אורן ראובני, מייסד- שותף קנה לי: "קנה לי הינו מחשבון חינמי, פשוט וקל לתפעול, המספק מחיר עלות סופית בש"ח לכל מוצר, כולל מיסים נלווים. כל שצריך לעשות הוא להכניס את מחיר המוצר, לבחור את הקטגוריה המתאימה ובלחיצת כפתור נחשף המחיר סופי לאחר חישוב המיסים".
 
מאחורי קנה לי עומדת סוכנות הדיגיטל 'בנזו-מדיה', שעוסקת בשיווק ועיצוב מוצרים אינטרנטיים, אתרים ואפליקציות. החברה הוקמה ב-2012 ע"י האחים אורן ותום ראובני

עדכון 8.6.17: eBay הקימה מחשבון מיסים לישראלים לקניות באייבי ומעוניינת ששר האוצר משה כחלון יאפשר פטור ממיסים בסכום מעל 75 דולרים המותר היום לקניות באינטרנט. סכום הפטור בארה"ב עומד על 800 דולרים ובאוסטרליה על 756 דולרים. סכום הפטור בישראל נמוך ממדינות רבות כמו מדינות אירופה, אמריקה הלטינית, סינגפור, אינדונזיה, אתיופיה, ירדן או איראן.

 
קנה לי
 
 



 
 
Bookmark and Share