Telecom News - קיידנס / ARM

קיידנס / ARM

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> קיידנס / ARM
מאת: מערכת Telecom News
12/11/14,  10:58
החברות המעורבות: Cadence Design Systems בתחום התכנון האלקטרוני עם ARM בתחום פתרונות IP לתעשיית האלקטרוניקה. פעילות ARM בישראל מתמקדת במכירת רישיונות IP  וכלים וקיידנס דיזיין ישראל פועלת כגוף מכירות, שיווק ותמיכה עם מרכז בהרצליה פיתוח ומרכז פיתוח בראש העין (הוקם לאחר רכישת וריסיטי הישראלית).
תוכן השת"פ / נציגויות: החברות מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן סביב יישומי IoT והתקנים לבישים המיועדים לפלטפורמת הטכנולוגיה האולטרה דלת הספק של TSMC
 שת"פ זה יאפשר פיתוח מהיר של התקנים לבישים והתקני IoT הודות למיטוב של אינטגרציית ה-System IP מבית ARM עם מערכת התכנון המשולב לאימות ותכנון באותות מעורבים מבית קיידנס, כמו גם הכלים המובילים מהחברה לאימות ותכנון בהספק נמוך.
השותפות תספק תכנוני ייחוס (Reference designs) וידע על תכנון פיסי, שיאפשרו לשלב את מעבדי ARM Cortex, את מערכת  ה-IP CoreLink ואת ה-IP הפיסי ARM Artisan ביחד עם הבזק משובץ (Embedded flash) ו-IP עבור אותות מעורבים/אנלוגיים/RF בתוך מתודלוגיית התכנון המשולבת Virtuoso-VDI Mixed-Signal Open Access עבור האפשרויות החדשות בטכנולוגיית התהליך של TSMC, 55ULP, 40ULP ו-28ULP.
שיתוף פעולה חדש זה מושתת על תוכניות רב-שנתיות קיימות למיטוב הביצועים, ההספק והשטח (PPA) באמצעות מתודולוגיית התכנון, האימות והאותות המעורבים/דיגיטליים של קיידנס ו-IP משלים, לצד מעבדי ARM Cortex-A ו-ARM POP IP המיועד לטכנולוגיות התהליך 40nm ו-28nm של TSMC. בדומה לכך, עובדות החברות על מיטוב הפתרון המבוסס על מעבדי Cortex-M במערכות על-גבי שבב (SoC) באותות מעורבים עבור טכנולוגיות TSMC 65/55nm וגיאומטריות גדולות יותר. מתודולוגיית הייחוס המשותפת של Cortex-M עבור TSMC 40LP היא הדוגמה החדשה ביותר כיום לשיתוף פעולה זה.
היקפו הכספי של השת"פ / נציגויות:  לא נמסר היקף כספי
Bookmark and Share