Telecom News - הסטארטאפ Wannabiz הישראלי גייס 2.2 מיליון דולרים

הסטארטאפ Wannabiz הישראלי גייס 2.2 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Wannabiz הישראלי גייס 2.2 מיליון דולרים
הסטארטאפ Wannabiz הישראלי גייס 2.2 מיליון דולרים
מאת: חיים חביב, 12.11.14, 12:59Wannabiz

הגיוס נועד להרחיב את פעילות החברה בפלטפורמת האנדרואיד ולהרחיב את פוטנציאל עסקיה בקרב עשרות מיליוני עסקים קטנים. מרבית העסקים הקטנים לא יכולים להרשות לעצמם לשכור מומחה שיווק, כאשר הם חסרים זמן ומומחיות לבצע פעולות שיווק דיגיטליות בעצמם.

חברת ההזנק הישראלית Wannabiz, מפתחת אפליקציה לניהול שיווק דיגיטלי בעסקים קטנים, השלימה סבב גיוס של 2.2 מיליון דולרים. הגיוס מיועד להשקת האפליקציה (שעד כה הייתה זמינה באופן מצומצם), בשוק משתמשי האנדרואיד המקיף עשרות מיליוני  עסקים קטנים. את הגיוס הובילו חברות ההשקעה TheTime ו-,Firstime Ventures שייסד אילן שילוח, לצד משקיעים נוספים מתחום הטכנולוגיה והניו מדיה.

,Wannabiz שנוסדה ב-2012 ע"י היזמים תמר שור, יואב רייך ואבי קפויה, פיתחה אפליקציה ידידותית המסייעת לעסקים קטנים לנהל שיווק דיגיטלי חכם ויעיל בהשקעת זמן נמוכה,  רק 5 דקות ביום. האפליקציה משמשת כלי מקצועי ליצירת והפצת תוכן בערוצים שונים - פייסבוק, טוויטר ובלוג החברה, תוך הגדלת מספר העוקבים. בנוסף, ניתן לנהל קמפיינים פרסומיים דיגיטליים בתקציבים נמוכים. החברה זכתה בתמיכת המדען הראשי במשרד הכלכלה .

האפליקציה עונה על הצורך של היעדר זמינות כלים מתאימים לשיווק דיגיטלי בשוק העסקים הקטנים ברשתות חברתיות ולפרסום באינטרנט, בעיקר בשל פערי ידע, זמן ומשאבים לקידום העסק ברשת. יותר מ-91% מהעסקים בארה"ב ובאירופה מעסיקים כיום בין אחד ל-10 עובדים, שמשתמשים בתקציב שיווק נמוך ובד"כ נעדרים כל ידע בתחום. 

תמר שור: "עסק קטן לא יכול לצמוח כיום ללא שיווק באינטרנט. רוב בעלי העסקים הקטנים לא יכולים להרשות לעצמם לשכור מומחה שיווק, כשבמקביל חסרים להם זמן ומומחיות כדי לבצע פעולות שיווק דיגיטליות בעצמם. השקת האפליקציה מגשרת על הפער בכך, שהיא מאפשרת לבעלי עסקים קטנים, ללא תלות בכישורים טכנולוגיים או ידע שיווקי, לנצל את מעט הדקות הפנויות, שיש להם ביום, לטובת ניהול השיווק הדיגיטלי באמצעות הסמארטפון. באופן זה, ניתן לשמר לקוחות ולגייס חדשים באמצעות הערוצים המרכזיים בהם הלקוחות מבלים את זמנם".  
 
אילן שילוח, יו"ר קבוצת הפרסום מקאן אריקסון ישראל: "Wannabiz מביאה את השיווק האוטומטי לרמה חדשה של נגישות ותחכום, שמאפשרת למיליוני עסקים קטנים לבצע פעילות שיווק מפולחת וממוקדת באופן שהיה שמור עד כה לחברות גדולות בלבד. עסקים קטנים מייצגים שוק עצום הזקוק נואשות לשיווק מקצועי בעלות מתאימה. ל-Wannabiz יש גישה מוכחת להצלחה ארוכת טווח של קמפיינים שיווקיים ופרסומיים עבור משתמשים אלה והיא ממשיכה להתרחב ולהשתפר בקצב מהיר".

בשנה האחרונה דיווחו משתמשי הפיילוט של Wannabiz  על תרומה משמעותית לעסקיהם עם גידול של 130% בממוצע במספר אוהדי הפייסבוק, והגברת תדירות הפוסטים שלהם ב-122% בממוצע. בעלי עסקים קטנים בארה"ב, שהשתמשו באפליקציה מספר פעמים בשבוע במהלך החודשים האחרונים, דיווחו על גידול בעשרות אחוזים בלקוחות ובהיקף העסקים. 

תמר שור: "אנו נרגשים מההצלחה ושמחים על הצטרפותם של משקיעים בולטים בתחום השיווק הדיגיטלי ובחירתם לקדם את פתרון השיווק החדשני של Wannabiz. גיוס זה יסייע לנו להפיץ את אפליקציית האנדרואיד שלנו לבעלי עסקים קטנים ברחבי העולם כדי שיוכלו לנהל בקלות את מערך השיווק הדיגיטלי של  העסק שלהם ישירות מהסמארטפון".  

גיוס



 
 
Bookmark and Share