Telecom News - הוכרזה תחרות מפתחים בינ"ל MAKE IT PRO של אינטל הפתוחה לישראלים

הוכרזה תחרות מפתחים בינ"ל MAKE IT PRO של אינטל הפתוחה לישראלים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הוכרזה תחרות מפתחים בינ"ל MAKE IT PRO של אינטל הפתוחה לישראלים
הוכרזה תחרות המפתחים הבינ"ל  MAKE IT PRO של אינטל הפתוחה לישראלים
מאת: מערכת Telecom News , 12.11.14,15:24סטוארטאפים

ממציאים ומפתחים -אינטל רוצה לתת לכם פרס. הרישום לתחרות עד 17.12.14.
 
אינטל הודיעה היום (ד') על תחרות המפתחים הבין-לאומית "MAKE IT PRO". החברה קוראת למפתחים לשלוח את ההמצאות שלהם, שמבוססות על פלטפורמת הפיתוח Intel Edison. הצוות הזוכה יזכה בקמפיין מימון המונים, פגישות עם מעצב תעשייתי וסרטון מוצר מקצועי.
 
התחרות תתקיים במספר שלבים, כאשר 10 ההמצאות, שתקבלנה את הניקוד הגבוה ביותר, תעלנה לגמר. כל העולים לשלב הגמר יזכו בערכות Intel Edison מתקדמות בשווי של כ-100 דולרים. 10 הפיינליסטים יוכלו לבחור מבין 2 דגמים של הפלטפורמה לפיתוח של אינטל.   
 
בתחרות ישתתפו צוותים מ-13 מדינות, בהן ישראל, בריטניה, גרמניה, צרפת ועוד. המעוניינים להשתתף בתחרות צריכים להירשם, עד ה-17.12.14, באתר התחרות: http://makeitpro.intel.com.
 
לאחר מכן, על הצוות ליצור חשבון באתר קהילת המייקרים של אינטל, http://maker.intel.com/community, ולשלוח סיכום בכתב של ההמצאה שלהם.
 
בשלב הבא, בין ה-22 בדצמבר וה-25 בינואר, הם יבנו אבטיפוס, ישלחו סרטון של המוצר ויעברו הערכה של השופטים.
 
Intel Edison היא פלטפורמת פיתוח ממוחשבת מוכוונת מוצר, בעלות נמוכה ולכל מטרה, שמסייעת להנמיך את רף הכניסה לשוק הפיתוח והיזמות. מערכת Intel Edison מצליחה לדחוס כמות גדולה של מרכיבים ואפשרויות לפלטפורמה קטנה, קלה ונוחה, שעונה על הצרכים של מגוון גדול של צרכנים.
תחרות ופרסים



 
 
Bookmark and Share