Telecom News - גילת הכריזה על טרמינל היברידי מהפכני המשלב תקשורת לוויינית וסלולרית

גילת הכריזה על טרמינל היברידי מהפכני המשלב תקשורת לוויינית וסלולרית

דף הבית >> חידושים הכרזות >> גילת הכריזה על טרמינל היברידי מהפכני המשלב תקשורת לוויינית וסלולרית
מאת: מערכת Telecom News
12/11/14,  15:48
החברה המודיעה: גילת רשתות לוויין
נושא ההכרזה: SkyEdge II-c Libra - טרמינל תקשורת היברידי, לווייני-סלולרי. הוא מאפשר למפעילי רשתות סלולריות, למנף את התשתית הקיימת שלהם לאספקת שירותי תקשורת נייחים ואמינים בפס רחב מבלי לייצר עומסים ברשת. 
פירוט ההכרזה:  ה-Libra מאפשר שימוש בנתבים לווייניים, היכן שלא ניתן היה לעשות זאת קודם לכן. הוא מאפשר למפעילי רשתות סלולריות ולספקי DTH להרחיב את עסקיהם ע"י ניצול מירבי של התשתיות הקיימות. מפעילי רשתות סלולריות יכולים ליהנות מגידול בהכנסה הממוצעת פר-מנוי (ARPU) ולהקטין את נטישת הלקוחות מבלי לייצר עומס ברשתות. ספקי DTH יכולים להרחיב בקלות את הפורטפוליו שלהם ע"י הוספת שירות אינטרנט-עד-הבית, באמצעות שימוש בקו תקשורת חוזר על בסיס רשת סלולרית. 
 
ה-Libra מנצל את התכונות הא-סימטריות של תעבורת תקשורת בפס רחב בסביבה הביתית ומאפשר הורדת נתונים מרובה באמצעות תשתית לוויינית, שמשפרת את מהירויות ההורדה עד 20 מגה-ביט לשנייה. מכיוון שנתיב העלאת המידע, מהמשתמש הסופי אל רשת האינטרנט (Upload), מצריך רוחב פס נמוך בהרבה, Libra שולח תעבורה מופחתת זו דרך הערוץ הקיים ברשת הסלולרית של המפעיל.
 
הוא כולל גם אנטנה סטנדרטית לקליטה בלבד ומסנן רעשים (LNB - Low-Noise Block converter) ומגיע עם אופציה להתקנה עצמית המאפשרת חסכון בהוצאות הקשורות להתקנה.
Libra
 



 
 
Bookmark and Share