Telecom News - ארנק ביטקוין הושתל מתחת לעור

ארנק ביטקוין הושתל מתחת לעור

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ארנק ביטקוין הושתל מתחת לעור
ארנק ביטקוין הושתל מתחת לעור
מאת: מערכת Telecom News, 12.11.14, 19:10ביטקוין

שתל ה-Subdermal NFC Chip  מהווה מקום בלתי שגרתי אך בטוח ביותר לשמירת מטבעות קריפטורגפיים.

Martijn Wismeijer ההולנדי השתיל 2 שבבי NFC (ר"ת Near Field Communication)  בגב כף היד, ושמירת Litecoin, Darkcoin, Dogecoin וביטקוין בהם עברה בהצלחה. ראו לינק לסרטון ההשתלה בתחתית הכתבה.

עם זאת, קרוב לוודאי, שהוא לא ישתמש בהם לאחסון ארוך טווח, מאחר שהכיסוי התקשורתי שקיבל פוגע בארנק מבחינת סודיות ואבטחה. הוא טוען, שהשבבים הם אופציה חיונית ומאובטחת כאשר לא מספרים על כך בפומבי, כך אף אחד לא יכול לדעת והם לא מתגלים גם בבדיקות הביטחון בשדות התעופה. כך, שהם נשארים סודיים והם זמינים למשתמשים בכל מקום. לאחר ההשתלה יש לחכות יום יומיים לתום הכאבים ורק כשהפצע מגליד ניתן לתכנת את השבבים.

השבב עצמו הוא קפסולת זכוכית דקה בגודל 2X12 מ"מ ובו RFID (ר"ת Radio Frequency Identification). אין צורך בסוללות או בטעינות והוא מקבל אנרגיה ונתונים מסמארטפון וטאבלט מאנטנת ה-NFC שלו.

אין צורך להחליפו והוא לכל החיים כי ניתן לבצע בו 100,000 פעולות.

הופכים את השבב לבר קריאה בלבד ומשתמשים באפליקציית NFC כמו NXP Tagwriter לכתיבת המפתחות הפרטיים. כל מפתח בשורה אחת. הקיבולת של 888 bytes היא 888 תווים וניתן לשמור 26 MINI מפתחות פרטיים באורך 33 תווים. מאחר שלא כל המשתמשים צריכים זאת מומלץ להשתמש בהצפנת BIP – 38 להרחבה ל-58 תווים.

כל שבב אמור לשמור על הנתונים 10 שנים ולכן צריך לשכתב כל 10 שנים.

הפרויקט גייס במימון המונים - כאן. (גיוס של 383% של המטרה ב-indiegogo).

Wismeijer רוצה לבדוק את היישום גם למטרות אחרות כמו נעילה אלחוטית של דלת ביתו וסגירת השוען המעורר.

לינק לסרטון השתלה - כאן.

 



 
 
Bookmark and Share