Telecom News - נפתחה הרשמה לפסטיבל הסטארטאפים הגדול בעולם: 15-18.7.15 במונטריאול

נפתחה הרשמה לפסטיבל הסטארטאפים הגדול בעולם: 15-18.7.15 במונטריאול

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתחה הרשמה לפסטיבל הסטארטאפים הגדול בעולם: 15-18.7.15 במונטריאול
פרסים בשווי של 200 אלף דולרים  (100 אלף דולרים לזוכה במקום הראשון) באירוע המוכר בשם "נאום המעליות", יחולקו ליזמים, שישתתפו ויתחרו ב-International Startup Festival הענק, שמתכנן פיל טליו במוטנריאול בקנדה, על פני 4 ימים רצופים.
מאת: אבי וייס, 15.11.14, 22:00 פיל טליו

פיל טליו (בתמונה), שמוכר כבר ליזמים, משקיעים וסטארטאפיסטים ישראלים רבים מתחרות "נאום המעליות", שהתקיימה בדצמבר האחרון, במעליות מגדלי עזריאלי בת"א, מדווח לציבור היזמים, משקיעים וסטארטאפים מישראל, שהחלה ההרשמה (כאן) לאירוע הגדול הבא (מכירת כרטיסים כאן), שהוא מתכנן לקיים במונטריאול - קנדה בשם International Startup Festival, בין ה-15 עד ה-18 ליולי 2015. מכירה מוקדמת של כרטיסים בהנחה של 50% - כאן

במסגרת הפסטיבל הענק תיערך תחרות סטארטאפים ומובטחים פרסים של לפחות 200 אלף דולרים כשהזוכה במקום הראשון יקבל 100 אלף דולרים. זאת, בנוסף לחשיפה בינלאומית נרחבת בכל אמצעי התקשורת הגדולים ומפגש ישיר עם משקיעים, קרנות הון סיכון ולקוחות פוטנציאליים רבים. 


בנוסף לתחרות המעליות (עם הפרסים, שיהיו הפעם במגוון רחב של תצורות), תיערכנה גם סדנאות לימוד והכשרה לסטארטאפים, שתכנה אותם להופעה בפני משקיעים, שותפים ולקוחות אפשריים וליצירת מודלים עסקיים חדשניים. הסדנאות נועדו ללטש את המצגות, התכניות העסקיות ושאר היכולות הנדרשות לסטארטאפיסט בצאתו לפגישות בעולם הגדול. כ"כ, תיערכנה סדנאות כיצד לגייס ב-Crowd-funding, כיצד להגן על ה-IP, כיצד להכין ולחתום על הסכמים וכיו"ב. 

החשיפה לחברות הבינלאומיות הגדולות בעולם, לחברות מימון ההמונים הגדולות (דוגמת
Indiegogo), למנהלי האקסלרטורים הגדולים בעולם, למשקיעים הגדולים בצפון אמריקה וחשיפה התקשורתית בצפון האמריקה, מהווה (לדברי פיל טליו) הזדמנות יוצאת מן הכלל ליזמים ישראליים להציג את עצמם באירוע הבינלאומי, שיתקיים בקיץ הבא במונטריאול, עם כל הגימיקים התקשורתיים המתלווים אליו ביזמתו של פיל טליו, כולל השיפוט בתחרות הסטארטאפים ע"י "הסבתות של מונטריאול". 



 
 
Bookmark and Share