Telecom News - תחרות סטארטאפים שמעוניינים בשוק האירופאי: פרסים בשווי של 7 מיליון אירו

תחרות סטארטאפים שמעוניינים בשוק האירופאי: פרסים בשווי של 7 מיליון אירו

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תחרות סטארטאפים שמעוניינים בשוק האירופאי: פרסים בשווי של 7 מיליון אירו
ענקית הטלוויזיה הגרמנית  ProSiebenSat.1 Groupתעניק לחברות סטארטאפ ישראליות חבילות פרסום בשווי 7 מילוני אירו! ההרשמה לתחרות, שתתקיים בת"א, עד 22.11.14.
מאת: מערכת Telecom News, 16.11.14, 13:457VPD LOGO
 
החברה, באמצעות זרוע היזמות שלה: SevenVentures, תערוך לראשונה בישראל את תחרות היזמות תחת הכותרת: SevenVentures Pitch Day (7VPD) ומזמינה חברות סטארטאפ ויזמים ישראלים להתמודד על האפשרות לקחת חלק באירוע, שייערך בתל אביב ב-17.12.14.
 
7 המתמודדים, שיעלו לשלב הגמר, יתחרו על חבילת פרסום כוללת בערוצי הטלוויזיה שבבעלותה בסך של 7 מיליון אירו.
 
ProSiebenSat.1 Group, ענקית הטלוויזיה הגרמנית, מעמיקה את פעילותה בישראל ובמסגרת זו היא מזמינה יזמים וסטארטואפים מישראל להתמודד על האפשרות לזכות בחשיפה נרחבת לשוק האירופאי. מדובר בפעם הראשונה, שפרוזיבן תקיים את התחרות בישראל, לאחר שב-3 השנים האחרונות היא קיימה את אירועי 7VPD בלונדון. החברה מציינת, שהיא לא מעוניינת ברווחים, מניות או עמלות על קידום הסטארטאפים הישראליים.
 
תחרות היזמות SevenVentures Pitch Day (7VPD) פונה ליזמים וסטארטאפים המעוניינים לחדור או להתרחב אל השוק האירופאי וחבילת הפרסום תסייע להם במשימה הזו.

כאמור, כדי לקדם את המטרה, תעניק ענקית הטלוויזיה חבילת פרסום טלוויזיונית בשווי של 7 מיליון אירו לפי הפירוט כדלהלן:
מקום ראשון: 4 מיליון אירו.
מקום שני: 2 מיליון אירו.
מקום שלישי: 1 מיליון אירו.
 
ההצעה פונה ליזמים וחברות הזנק הממוקמים בארץ ומציעים שירות או מוצר ללקוחות קצה בתחום האינטרנט או המובייל. המטרה היא לאפשר ליזמים חדשים כניסה לשוק האירופאי דרך גרמניה, תוך שהם נהנים מתחום הכיסוי השיווקי והפרסומי הנרחב, שתספק להם ענקית הטלוויזיה.
 
מבין מגישי המועמדות, 7 יזכו כאמור להשתתף באירוע ולהציג את הרעיון מאחורי החזון העסקי שלהם. בסדרה של מצגות קצרות, תינתן להם האפשרות לחשוף את הרעיון שלהם בפני חבר שופטים בינלאומי, שיכלול בכירים של ענקית התקשורת ובכירים מעולם ההשקעות בישראל. 

ניתן להגיש מעומדות דרך האתר (כאן) עד לתאריך 22.11.14.

מידע נוסף על תנאי ההשתתפות והגשת מועמדות: כאן.
הלוגו של התחרות



 
 
Bookmark and Share