Telecom News - מאיר גפן מונה לתפקיד מנכ"ל בלוסנאפ ישראל

מאיר גפן מונה לתפקיד מנכ"ל בלוסנאפ ישראל

דף הבית >> מינויים >> מאיר גפן מונה לתפקיד מנכ"ל בלוסנאפ ישראל
מאיר גפן מונה לתפקיד מנכ"ל בלוסנאפ ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 16.11.14, 13:50מאיר גפן

חברת בלוסנאפ (BlueSnap), ספקית ב-180 מדינות של פתרונות לניהול תשלומים ברשת, הכריזה על מינויו של מאיר גפן לתפקיד מנכ"ל בלוסנאפ ישראל ומנהל ה-R&D של החברה בישראל, בה פועלים מרכז המחקר והפיתוח, התפעול, התמיכה וכן תחום מכירות לחברות מקומיות של החברה הבינלאומית, שהמטה העולמי שלה הוא בבוסטון. גפן יפעל לחיזוק הנוכחות של החברה בארץ.

גפן הוא בעל ניסיון עשיר ומגוון בהובלת תהליכי פיתוח ושיווק של פתרונות בתחומי התוכנה. בתפקידו הקודם שימש בתפקיד סמנכ"ל התפעול של חברת KMI Software Systems בה היה אחראי על פיתוח ושיווק של חבילת תוכנה לניהול ידע בה עושים שימוש כיום טכנאים בכל העולם. קודם לכן, שימש כסגן נשיא R&D בחברת Contentnet Education והוביל פיתוח של מערכת מבוססת אנדרואיד לניהול ידע בכיתות בתי ספר. כמו כן, שימש בתפקידי ניהול פיתוח תוכנה בחברות אפלייד מטיריאלס, דאסו סיסטמס וסימטרון.

גפן הוא בעל תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסת אווירונאוטיקה מהטכניון.   

לאחרונה הכריזה בלוסנאפ על השלמת סבב גיוס הון בהיקף של 50 מיליון דולרים בו השתתפו קרנות ההשקעה הפרטיות private equity Great Hill Partners, Parthenon Capital Partners  וכן מנכ"ל בלוסנאפ, ראלף דנגלמאייר. לחברה 110 עובדים בכל העולם, כ-70 מהם בישראל.  

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share