Telecom News - לייביו הישראלית השיקה רשת חברתית לעולם החדשות והספורט

לייביו הישראלית השיקה רשת חברתית לעולם החדשות והספורט

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> לייביו הישראלית השיקה רשת חברתית לעולם החדשות והספורט
לייביו הישראלית השיקה רשת חברתית לעולם החדשות והספורט
מאת: חיים חביב, 16.11.14, 15:59שמוליק ווסרמן

הרשת הבינלאומית מבוססת הענן תומכת ביותר מ-1,000 לקוחות בעולם ומאפשרת שיתוף תוכן בין רשתות טלוויזיה, חברות חדשות, בתי הפקה ורשת של צלמי וידאו.

חברת LiveU הישראלית, ספקית של פתרונות שידור וידאו חי ע"ג תשתיות סלולריות, השיקה רשת חברתית בינלאומית ייעודית מבוססת ענן לתעשיית החדשות והספורט. הרשת מחברת למעלה מ- 1,000 לקוחות, שמשתמשים בטכנולוגיית לייביו, ומרחיבה את יכולות סיקור האירועים בזמן אמת תוך הפחתת עלויות וזמן. הרשת מאפשרת לחבריה להעביר ולשתף ביניהם תוכן, לבקש שירותי כיסוי תקשורתי לאירועים ולהציע סיקור אירועי חדשות מכל מקום בעולם ובכל עת.

המהלך משקף את המשך יישום אסטרטגיית החברה להציע ללקוחות שירותים המבוססים על פלטפורמת הניהול המרכזי שלה, Central LiveU. ברגע שמתבצע חיבור בין גוף השידור וספק השירות, מועבר התוכן ומנוהל ישירות במערכת הניהול המאפשרת את עלייתו לשידור. הרחבת הפריסה של יחידות ושרתי לייביו בעולם מאפשרת לכול גוף שידור בכל מקום להפיק תוכן במחיר נמוך ובמהירות רבה ללא צורך לשלוח צוות חדשות לזירת האירוע או להעבירו בשידור לוויין או מיקרוגל.

שמוליק ווסרמן, (בתמונה), מנכ"ל לייביו: "אנו גאים, שיצרנו פלטפורמה המשמשת גשר בין אלפי רשתות טלוויזיה וצלמים ברחבי העולם. זו חדשנות בתחום סיקור אירועי חדשות בזמן אמת מהשטח, שפותחת מגוון רחב של אפשרויות ללקוחות להתחבר זה עם זה ולחלוק תוכן בעל ערך עבורם ועבור הצופים.

כמו פייסבוק, שהיא רשת חברתית להמונים, או וויז לקהילת הנהגים, כך גם פלטפורמה זו מהווה רשת חברתית חדשה וייעודית לעולם החדשות והספורט. רשתות הטלוויזיות, סוכנויות הידיעות ואתרי תוכן יכולים כעת לייצר ולהעביר תוכן תוך שימוש בטכנולוגית החברה ולהשתמש ברשת פרוסה של צלמים ברחבי העולם ליצירת תכני חדשות".
 
מסך לייביו


לייביו



 
 
Bookmark and Share