Telecom News - מתחם היזמים Mesh במודיעין מתרחב והופך למרכז היזמות הגדול בארץ

מתחם היזמים Mesh במודיעין מתרחב והופך למרכז היזמות הגדול בארץ

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מתחם היזמים Mesh במודיעין מתרחב והופך למרכז היזמות הגדול בארץ
מתחם היזמים Mesh במודיעין מתרחב והופך למרכז היזמות הגדול בארץ
מאת: מערכת Telecom Newsמשה פורת, 16.11.14, 18:02

Mesh יהפוך עם ההרחבה למתחם היזמות הגדול ביותר בישראל עם יותר מ-50 חברות שתפעלנה במקום, ב-1,500 מ"ר של משרדים, חללי עבודה משותפים, חדרי ישיבות והרצאות.

 מתחם היזמים Mesh במודיעין מתרחב ומשלש את גודלו. המתחם, שמכיל כיום כ-30 סטארטאפים, פותח 1,000 מ"ר נוספים ויאכלס כבר בחודש הבא 50 סטארטאפים ויזמים טכנולוגיים.

המקום יפתח בהשקעה של מאות אלפי ₪ והוא יהיה מרכז היזמות הגדול ביותר בארץ. הרחבת המרכז התבצעה באמצעות מעורבות קבוצת משקיעים בהם אריק קליינשטיין (גלילות קפיטל) ובכירים אחרים בקהילת ההון סיכון הישראלית.

ב-Mesh פועלים 2 חללי עבודה משותפים, 40 משרדים, 4 חדרי ישיבות וחדר הרצאות ב-1,500 מ"ר של יצירתיות. Mesh מספק שירותי מנטורינג עסקי, גישה להשקעות ומשקיעים ואירועים בתחום הטכנולוגיה ומהווה חממת סטארטאפים עצמאית המאפשרת ליזמים להתחיל ולפרוח. Mesh פועל כאקוסיסטם עצמאי ואקסקלוסיבי, שמקבל חברות עפ"י תמהיל והרכב ייחודי ולא עפ"י צורך ספציפי במשרדים או בשטחי עבודה. Mesh ממשיך לגייס חברות למתחם והוא מתמקד כיום בתחומי הביג דאטה, סייבר, מחשוב לביש, IoT ו-mHealth

משה פורת, (בתמונה), מנכ"ל ומייסד Mesh: "באזור שלנו ההון האנושי עצום וההזדמנויות התעסוקתיות אפסיות. עיר שלמה קמה מידי בוקר ונוסעת לת"א או לירושלים במקום להקים את הסטארטאפ קרוב לבית. מתחם Mesh יוצר קהילה טכנולוגית חיה, תוססת ותומכת המאפשרת ליזמים לפרוח. עם התרחבותו של Mesh אנו יוצרים הזדמנות חדשה: עכשיו, בלב אזור התעשיה של מודיעין, סטארטאפ יכול לקבל את כל מה שהוא צריך: מנטורינג, גישה למשקיעים ונטוורקינג ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם הגמישות הדרושה ליזמים".

אירוע ההשקה המורחב יערך ביום ג' 25.11.14 ב-Mesh, רח' צלע ההר 1, מודיעין, החל מהשעה 20:00.
 
MESH LOGO



 
 
Bookmark and Share