Telecom News - אליעזר ליפא אוגמן מונה למשנה למנהל התפעול הראשי של UNLIMITED

אליעזר ליפא אוגמן מונה למשנה למנהל התפעול הראשי של UNLIMITED

דף הבית >> מינויים >> אליעזר ליפא אוגמן מונה למשנה למנהל התפעול הראשי של UNLIMITED
אליעזר ליפא אוגמן מונה למשנה למנהל התפעול הראשי של UNLIMITED
מאת: מערכת Telecom News, 17.11.14, 14:20ליפא
 
דני לאובר, מנכ"ל חברת UNLIMITED, הודיע היום על צירופו של אליעזר ליפא אוגמן לצוות התפעול של החברה בתפקיד משנה למנהל תפעול ראשי, כדי להמשיך ולקדם את פריסת התשתית של UNLIMITED ברחבי הארץ.

ליפא הוא בעל  נסיון של 40 שנה בשוק התקשורת הישראלי ומתמחה בהקמה וניהול של רשות תקשורת מתקדמות, כך עשה בצה"ל וכך פעל במשך 20 שנה כסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברת סלקום. הוא היה ממקימי רשת הסלולר והסיבים האופטיים של סלקום, משלב הרעיון ועד לישומה כתשתית לפעילות המפ"א העסקית של סלקום

ליפא הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון, תואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים  - EMBA במסלול בינלאומי של אוניברסיטת תל אביב  ואוניברסיטת  Northern University.

דני לאובר, מנכל חברת UNLIMITED:  "הצטרפותו של אליעזר אוגמן היא גאווה גדולה לחברה. זו זכות גדולה לעבוד עם אחד המומחים המקצועיים והטובים בארץ. אני בטוח, שהוא יתרום תרומה מכרעת להתקדמותה של החברה".

אויווינד סנדה, מנהל התפעול הראשי של החברה: "אנו ממשיכים להגדיל את כוח האדם ההנדסי שלנו ונשמח לעבוד עם ליפא ולנצל את ניסיונו ההנדסי בשוק הישראלי כדי להמשיך ולקדם את UNLIMITED".
 
אליעזר ליפא אוגמן: "אני שמח ונרגש להצטרף ל-UNLIMITED ולקדם את פרויקט הסיבים האופטיים, שעתיד להכיר לכולנו סטנדרטים חדשים של מהירות ואיכות גלישה. אנו בעיצומו של תהליך, שיבצע מהפכה בעולם התקשורת".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share