Telecom News - ישראלים זכו במקום ראשון ובפרס 100,000 $ בהאקתון העולמי של PayPal

ישראלים זכו במקום ראשון ובפרס 100,000 $ בהאקתון העולמי של PayPal

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ישראלים זכו במקום ראשון ובפרס 100,000 $ בהאקתון העולמי של PayPal
ישראלים זכו במקום ראשון ובפרס 100,000 $ בהאקתון העולמי של PayPal
 מאת: מערכת Telecom News , 17.11.14, 15:05הצוות הישראלי בהאקתון פייפאל
 
הישראלים פיתחו אפליקציה שיתופית המאפשרת ביצוע שיחות והודעות SMS ללא צורך בכרטיס סים ע"ילקיחת טרמפ על רשתות תקשורת של מכשירים בסביבה בתמורה לתשלום פייפאל.

היום (ב') הגיע לסיומו בעמק הסיליקון בארה"ב האקתון BattleHack, שיזמה PayPal העולמית. השלב הסופי של ההאקתון התקיים במהלך יומיים, במטה החברה בקליפורניה וכינס 14 צוותי מפתחים  מרחבי העולם, ביניהם גם צוות ישראלי, שעברו את שלב המוקדמות והגיעו לגמר. במהלך היומיים, עבדו הצוותים ללא הרף כ-40 שעות, כדי לפתח וליצור אפליקציות המשלבות ממשקים של PayPal, BrainTree או Venmo.
 
במקום הראשון ובפרס הכספי של 100,000 דולרים זכה צוות מפתחים מישראל, שפיתח אפליקציה שיתופית בשם AirHop, שמאפשרת ביצוע שיחות והודעות SMS ללא צורך בכרטיס SIM ע"י לקיחת "טרמפ" (Hop) על רשתות תקשורת של מכשירים הנמצאים בסביבה בתמורה לתשלוםPayPal .
 
2 המפתחים הישראלים, שי משעלי ופאבל קמינסקי התחרו בהאקתון העולמי, נגד נציגים מסן פרנסיסקו, מיאמי, ברלין, טורונטו, איסטנבול, בוסטון, וורשה, שיקגו, לונדון ומוסקבה ועוד.
 
צוות המפתחים הישראליים הרוויח את מקומו בתחרות הבינלאומית לאחר שזכה בגמר המקומי כפי שדיווחנו - כאן,  על פיתוח אפליקציית Socializr. האפליקציה מיועדת לשמש במפגשים חברתיים ותפקידה "לקנוס" את מי מבין חברי הקבוצה המשתמש בסמארטפון למעלה מ-5 שניות. ה"קנס" נגבה באמצעות  PayPal ומועבר כתרומה לעמותה לבחירת המשתמשים.
 
מתן פרנס, סגן נשיא במערך הסיכונים בחברת PayPal העולמית ומנכ"ל PayPal  ישראל: "זה מרגש לראות את צוות המפתחים הישראלי, פאבל  ושי, זוכה במקום הראשון וזוכה להכרה  וכבוד על האפליקציה החדשנית שפיתחו. כישרונות הפיתוח הישראלים זוכים להערכה רבה בארגון העולמי של PayPal  ומגיעים מידי שנה להישגים מדהימים בהאקתונים, שהחברה עורכת. לא בכדי PayPal מיקמה את מרכז הפיתוח העולמי למניעת הונאות בישראל והחברה ממשיכה ומגדילה את נוכחותה בארץ כמקור לחדשנות".
 
 
צוות השופטים: ג'ון לאן (Lunn), מנהל בכיר גלובאלי ;PayPal + Braintree  ביל רדי (Ready), מנכ"ל ;Braintree אוון תומאס ((Thomas, עורך מגזין ReadWrite; דני זאנג ((Zhang מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה חברת Wish; אלכס סירוטה ((Sirota, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה בחברת Loop Commerce.
 
הרשימה המלאה של הפרויקטים שהתחרו בהאקתון: כאן
 
 



 
 
Bookmark and Share