Telecom News - מעבדת SAP בישראל תקדם סטארטאפים ישראלים

מעבדת SAP בישראל תקדם סטארטאפים ישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מעבדת SAP בישראל תקדם סטארטאפים ישראלים
מעבדת SAP בישראל תקדם סטארטאפים ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 19.11.14, 13:58סטארטאפ
 
סטארטאפים, שישתפו בתוכנית, יזכו לחבילת תמיכה והטבות בשווי של 65,000 דולרים.

מעבדת SAP ישראל, שמשמשת כמרכז המחקר והפיתוח של ענקית התוכנה SAP בישראל, מזמינה סטארטאפים, זו השנה השלישית, להשתתף בתוכנית  Startup Forum SAP לקידום סטארטאפים ישראלים.

SAP Startup Forum היא תוכנית בינלאומית של חברת SAP, שמתקיימת בנוסף לישראל גם במדינות אחרות בעולם, ומטרתה לקדם ולחזק את הקשר בין SAP לחברות סטארטאפ, שיכולות לעשות שימוש רב ערך במגוון הטכנולוגיות של SAP, ובראשן פלטפורמת הענן האנליטית SAP HANA Cloud

לכבוד השקת התוכנית החדשה תקיים SAP מפגש מיוחד בישראל  במסגרתו ייבחרו כ-10 סטארטאפים ישראליים, שיזכו בתוכנית תמיכה וייעוץ מקצועי באמצעות צוות המומחים של SAP לצד קידום עסקי ופתיחת דלתות מול אנשי מפתח בתעשייה, לרבות מנהלים בכירים ב-SAP. בנוסף, החברות המשתתפות תוכלנה להשיק את הפתרונות שלהן ב-SAP HANA Cloud Marketplace , חנות האפליקציות העסקיות הגדולה בעולם, ולקחת חלק בשיתופי פעולה נוספים עם SAP ושותפותיה בעולם. המפגש יתקיים ב-3.12.14 במשרדי SAP ברעננה ובמסגרתו יוכלו סטארטאפים להגיש את מועמדתם להשתתפות בתוכנית.

מייק קמלמכר,VP strategic enablement, SAP Co-Innovation Center Israel בישראל האחראי על התוכנית בארץ: "SAP מספקת פתרונות למאות אלפי ארגונים. סטארטאפים, שישתתפו בתוכנית, יוכלו לזכות בתמיכה נרחבת שלנו לקידום הטכנולוגיות והפתרונות שלהם לצד חשיפה ונגישות פוטנציאלית למיליוני המשתמשים של SAP ברחבי העולם".

רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות ומנהל תחום OEM ב-SAP ישראל: "אנו ב- SAP רואים את מרכיב החדשנות כחלק מרכזי מההצלחה של SAP בארץ ובעולם, ומאמינים, שהשקעה הסטארטאפים תסייע לקדם חדשנות זו.SAP  מספקת אפשרויות אטרקטיביות עבור סטארטאפים להרחבת החדשנות, שאחת מהן היא שילוב פתרונותיהם עם הפתרונות והטכנולוגיות המתקדמות שלה, במודל OEM".

לפרטים נוספים: http://www.meetup.com/SAP-HANA-Co-Innovation-Lab/events/212941632/

מידע נוסף באתר החברה: www.sap.com/israel

קידום סטארטאפים
 
 



 
 
Bookmark and Share