Telecom News - טקסים-אפליקציה בחינם מדריך ליהדות חילונית לקידום תרבות יהודית חופשית

טקסים-אפליקציה בחינם מדריך ליהדות חילונית לקידום תרבות יהודית חופשית

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם ליהדות וחגי ישראל >> טקסים-אפליקציה בחינם מדריך ליהדות חילונית לקידום תרבות יהודית חופשית
מאת: מערכת Telecom News
21/11/14,  00:12
מטרת / הייעוד של התוכנה: מדריך המסביר מהי יהדות חילונית ומסייע לא רק תאורטית, אלא מעשית, בבחירת אנשי מקצוע לאירועי מעגל החיים היהודי ברוח חופשית לקידום תרבות יהודית חופשית.
שם התוכנה: טקסים
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם היא מורה נבוכים ליהודים חילוניים הרוצים בניכוס הזהות היהודית שלהם ע"י יישום אמונתם ביהדות כתרבותם. זאת, כדי לנכס מחדש את מקורות התרבות היהודית בידי מי שקרואים "חילוניים".
המטרה היא ליצור תרבות טקסי חיים חופשית באמצעות לימוד מדוקדק ומתן פרשנות מחודשת לטקסים היהודיים. מלידה ועד מוות, מבר מצווה ועד נישואין, חג ומועד וכל אירועי לוח השנה היהודי.
מוצעים מגוון רחב של מקצועני טקסים שעורכים טקסי מעגל חיים יהודים איכותיים ויצירתיים. ניתן לשמוע את קולו של אברי גלעד המספק הסברים ולבחור באמצעות האפליקציה את אנשי המקצוע לאירועים השונים. בין עורכי הטקסים נמצאים למשל יאיר ניצני ודן תורן. הדרך הזו מאפשרת לאנשים להיות מעורבים, לפרש וליצור משמעויות אישיות בצמתי הדרכים החשובים ביותר בחיים.
קבוצת עורכי הטקסים מורכבת בנוסף מרבנים, שהוסמכו ע"י התנועה החילונית-הומניסטית, עורכי טקסים עצמאיים, אנשי תקשורת וידוענים, ראשי ארגונים העוסקים בזכויות אדם ובשינוי חברתי. המאפיין את כולם הוא הכרת עולם התרבות היהודית מצד אחד, ותרבות העולם מהצד האחר. אנשים עם יכולת הופעה בפני קהל, רגישים וקשובים לצרכים אישיים, עם השכלה נרחבת בתחומי יהדות ובתחומים קרובים.


טקסים -  מסך
 

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share