Telecom News - אריק טל מונה למנכ"ל אלקטל-לוסנט בישראל

אריק טל מונה למנכ"ל אלקטל-לוסנט בישראל

דף הבית >> מינויים >> אריק טל מונה למנכ"ל אלקטל-לוסנט בישראל
אריק טל מונה למנכ"ל אלקטל-לוסנט בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 23.11.14, 13:04אריק טל
 
אלקטל-לוסנט הודיעה על מינויו של אריק טל, (42), למנכ"ל החברה בישראל. טל מחליף את חיים טייכהולץ, שכיהן בתפקיד ב-3 השנים האחרונות.

אריק טל מביא עמו 16 שנות ניסיון בשוק הטלקום, במגוון תפקידים אותם מילא בחברות בזק בינלאומי ואריקסון.  במהלך העשור האחרון הוא כיהן במגוון תפקידים באריקסון ישראל, החל ממכירות ופיתוח עסקי בחטיבת השירותים המקצועיים, דרך ניהול פעילות השותפים העסקיים וכלה בהובלת הפעילות העסקית כסגן נשיא מכירות באריקסון ישראל.

אריק טל הוא בעל תואר בוגר בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה בתל אביב.

במסגרת תפקידו יתמקד טל בהרחבת נוכחותה של אלקטל-לוסנט בשוק התקשורת הישראלי המתפתח, ע"י יישום הפורטפוליו הרחב של פתרונות החברה לרבות טכנולוגיות פס רחב אולטרה מהיר, פתרונות מתקדמים בתחומי ה-IP, אופטיקה, מערכות מבוססות שירותים ופתרונות ענן לספקי התקשורת.

אריק טל: "אני גאה להצטרף לאלקטל-לוסנט הידועה כאחת החברות המובילות בשוק הטלקום בעולם, כמו גם במוניטין העולמי שלה כחברה חדשנית. בכוונתי  להתמקד בפיתוח הקשרים והמוניטין של החברה בקרב הלקוחות בשוק המקומי ולהמשיך לספק להם פתרונות, מוצרים ותמיכה איכותיים, כשותפים אמיתיים לדרך. כמו כן, אפתח את ערוצי השותפות העסקית תוך מימוש היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של מוצרי החברה".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share