Telecom News - סנ"צ יוסי רופא התמנה לראש מחלקת קשר, אלקטרוניקה ומחשבים במ"י

סנ"צ יוסי רופא התמנה לראש מחלקת קשר, אלקטרוניקה ומחשבים במ"י

דף הבית >> מינויים >> סנ"צ יוסי רופא התמנה לראש מחלקת קשר, אלקטרוניקה ומחשבים במ"י
התפקיד היוקרתי של ראש מחלקת הקשר, אלקטרוניקה ומחשבים במשטרת ישראל, שהתפנה ביוני 2014, אוייש ע"י סנ"צ (סגן ניצב) שהועלה עקב המינוי לנצ"מ (ניצב משנה) יוסי רופא, שיצטרך להתמודד עם אתגרי "רשת החרום הלאומית", שהיא עד כה "בור בלי תחתית". 
מאת: אבי וייס, 24.11.14, 15:30.משטרת ישראל

ביולי 2014, ראש מחלקת הקשר, אלקטרוניקה ומחשבים במשטרת ישראל, נצ"מ (ניב משנה) יעקב לזר, סיים בהפתעה את תפקידו, כפי שחשפנו כאן. לקח למ"י כמה חודשים טובים למצוא את הקצין, שימלא את התפקיד החשוב הזה, וכעת מונה לתפקיד סנ"צ יוסי רופא, שהועלה לדרגת נצ"מ. 

יש הטוענים, שהבחירה ביוסי רופא היא מינוי ראוי ומקצועי והוא הקצין המתאים ביותר למילוי התפקיד החשוב הזה, ובעת הזו בה משטרת ישראל מתמודדת עם אתגרים רבים. אולם, הוא ייבחן בעיקר בתחום אחד חשוב: בהתמודדות שלו מול אתגרי "רשת החרום הלאומית", שעלתה עד כה למשלמי המיסים בישראל מעל למיליארד ש"ח, כפי שחשפנו כאן, לפחות פי 6 ואולי אף יותר, ממה שרשת תקשורת כזו אמורה לעלות למשלמי המיסים בישראל, והכל נעשה עד כה בתרגילי "פטורים מפוקפקים ממכרזים". העובדה, שהגיע לתפקיד ללא מחויבויות קודמות (כך אנו מקווים), יכולה לאפשר לו לקדם את התחום, ללא תלות בהיסטוריה המוזרה ואולי אף העגומה של רשתות התקשורת הומחשוב של משטרת ישראל.

התייחסות דובר המשטרה לחשיפת המינוי החדש: "יוסי רופא נבחר לתפקיד ר' מק"ש ע"י ספ"כ מ"י בדיון שיבוצים כמקובל. בעברו הקים ופיתח את מערך המחשוב של את"ל והיה מפקד היחידה במשך מספר שנים. לאחר מכן שימש כק' טכנולוגיות מחוז דרום בשנתיים האחרונות שימש בתפקיד של ק' טכנולוגיות מחוז ירושלים". 

לא נותר לנו אלא לאחל לנצ"מ יוסי רופא הצלחה במילוי תפקידו החשוב.

מח' קשר, אלקטרוניקה ומחשבים



 
 
Bookmark and Share