Telecom News - 10,000$ למתכנת שיזכה בתחרות תוכנה לשירות האבטחה Latch בטלפוניקה

10,000$ למתכנת שיזכה בתחרות תוכנה לשירות האבטחה Latch בטלפוניקה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 10,000$ למתכנת שיזכה בתחרות תוכנה לשירות האבטחה Latch בטלפוניקה
10,000$ למתכנת שיזכה בתחרות תוכנה לשירות האבטחה Latch בחברת התקשורת הענקית טלפוניקה
מאת: מערכת Telecom News, 25.11.14, 08:00טלפוניקה בישראל
 
צ'מה אלונזו מזמין מפתחים לתחרות Latch ביוזמת חברת טלפוניקה, שהודיעה על פתיחת תחרות לפיתוח רכיבי תוכנה (Plug-ins), עבור שירות האבטחה Latch מבית טלפוניקה.
 
הפרס הראשון עומד על 10,000$ ואת ההצעות יש להגיש עד ה- 15.1.15(להגשה כאן).  
 
התחרות מתקיימת בחסות צ'מה אלונזו, מגדולי ההאקרים בעולם ומנכ"ל חברת האבטחה ElevenPaths, חברת בת של  טלפוניקה (חברת תקשורת ענקית הפועלת ב-21 מדינות בעולם עם 316 מיליון לקוחות קצה מכל הסוגים). אלונזו מזמין מפתחים ישראליים להשתתף בתחרות כמופיע בסרטון למטה.
 
דורון אריאל שפסר (בתמונה למעלה משמאל), מנהל תחום השקעות ושיתופי פעולה של טלפוניקה בישראל: "השיטות השונות לגנבת זהויות השתדרגו משמעותית לאחרונה, עובדה המקשה על חברות ומשתמשי קצה להתגונן בצורה נאותה. לחלל הזה נכנס Latch - שירות חינמי, שפותח ע"י טלפוניקה, שמוסיף רמה נוספת של אבטחה לחשבונות ולשירותים המקוונים של המשתמשים ומצמצם משמעותית את רמת הסיכון של ההתקפות עליהם.
 
השירות מאפשר שליטה מרחוק באמצעות הסמארטפון על כל החשבונות, שאנו מפעילים דרך האינטרנט, לנעול אותם, לצמצמם את משך הזמן בו אנו פגיעים להתקפות סייבר, להוסיף משנה אימות לשירותים שלנו, כמו גם לנטר נסיונות התקפה בזמן אמת. המשתמשים יוכלו לדוגמא, לנתק את החיבור מחשבון הבנק שלהם כשהם לא בבית כדי למנוע את פריצתו או להתנתק מהרשתות החברתיות כשהם בעבודה כדי למנוע שימוש לא מאושר ועוד תסריטים רבים, שהשירות מכסה".
 
רכיבי התוכנה, שהמתכנתים - מקצועיים או חובבים - יפתחו לתחרות, אמורים להקל על שילוב של שירותים או אפליקציות במסגרת שירות Latch. התחרות נושאת פרסים, כאשר המקום הראשון מקבל כאמור לעיל 10,000$, המקום השני 5,000$ והמקום השלישי מקבל 1,000$.
 
סרטון התחרות:



 
 
Bookmark and Share