Telecom News - פלאפון השיקה Smart TV של Hisense עם שיתוף קבצים מהסמארטפון

פלאפון השיקה Smart TV של Hisense עם שיתוף קבצים מהסמארטפון

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> פלאפון השיקה Smart TV של Hisense עם שיתוף קבצים מהסמארטפון
פלאפון השיקה Smart TV של Hisense עם שיתוף קבצים מהסמארטפון
מאת: מערכת Telecom News, 25.11.14, 12:04רונית אפשטיין
 
בנוסף לטכנולוגיה המאפשרת שיתוף קבצים מהטאבלט והסמארטפון ישירות למסך הטלוויזיה יש גם קישוריות WiFi, דפדפן מובנה לגלישה באינטרנט, חיבור מובנה לעידן פלוס ועוד.
 
חברת פלאפון מעמיקה את אחיזתה בעולם הריטייל ומתחילה למכור לראשונה במרכזי השירות שלה מכשירי Smart TV מתקדמים של חברת Hisense. המכשירים ימכרו ב-3 גדלים: 32, 40 ו-50 אינץ'. Hisense נחשב למותג המסכים הרביעי בגודלו בעולם ונמצא בעליה מתמדת.
 
כל מכשירי ה-,Smart TV שיימכרו בפלאפון, כוללים תפריטים בעברית, דפדפן מובנה לגלישה באינטרנט, קישוריות WiFi, כניסת USB ו-HDMI ועוד. בנוסף, יאפשרו המסכים באמצעות טכנולוגיית AnyView שיקוף מסך ושיתוף קבצים מהטאבלט או הסמארטפון ישירות למסך הטלוויזיה. המסך כולל גם טיונר "עידן פלוס" מובנה.
 
רונית אפשטיין, (בתמונה), מנהלת אגף ציוד קצה בפלאפון: "בשנה האחרונה התמקדנו באסטרטגיית ריטייל בתחום ציוד הקצה, שבאה לענות על הצורך של לקוחות לרכוש מוצרים משלימים לסלולר. במסגרת זו ונכנסנו לתחומים חדשים כמו מוצרי מוזיקה, כושר וצילום. בכוונתנו להמשיך ולהתרחב למגוון נוסף של מוצרי מולטימדיה ואביזרים. לפני כחודשיים התחלנו למכור קונסולות XBOX  ומשחקים ומעתה יוכלו לקוחות כל החברות לרכוש גם מכשירי Smart TV במרכזי השירות שלנו".
 
מחירים:
מחיר 32 אינץ' דגם K220WAU בפלאפון - 1,399 ₪ עד 6 תשלומים.
מחיר 40 אינץ' דגם K220WAU בפלאפון - 1,990 ₪ עד 6 תשלומים.
מחיר 50 אינץ' דגם K220WAU בפלאפון - 3,099 ₪ עד 6 תשלומים.

הערת מערכת: די ברור, שמי שרוכש "טלוויזיה חכמה" כמו שמוצע כאן לביתו, או רוכש "מזרים מדיה" שהופך את "הטלוויזיה הטפשה" שלו ל"חכמה", לא יזדקק לשירותי הטלוויזיה של סלקום (אם שירות זה בכלל יצא לשיווק). 

פלאפון



 
 
Bookmark and Share