Telecom News - Plus Ventures תשקיע במיזמי סטודנטים במסלול האקדמי של המכללה למינהל

Plus Ventures תשקיע במיזמי סטודנטים במסלול האקדמי של המכללה למינהל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Plus Ventures תשקיע במיזמי סטודנטים במסלול האקדמי של המכללה למינהל
Ventures תשקיע במיזמי סטודנטים במסלול האקדמי של המכללה למינהל
מאת: מערכת Telecom News, 25.11.14, 15:35ד"ר יהודה אלמליח
 
המיזם המוביל יקבל 60,000 ₪. זאת, במסגרת תכנית יזמות ייחודית שמטרתה איתור, תמיכה וקידום של מיזמים מובילים בבית הספר למדעי המחשב.
 
במסגרת שיתוף הפעולה Plus Ventures תעניק סכום של 10,000 ₪ למיזמים של סטודנטים שנה ג' שיתקבלו לתכנית וכן תספק ליווי ומנטורינג. בתום שנת הלימודים, יזכה המיזם המצטיין להשקעה של לפחות 50,000 ₪.
 
חברת ההשקעות Plus Ventures, תשקיע במיזמים של סטודנטים מבית הספר למדעי המחשב המסלול האקדמי של המכללה למינהל. זאת, במסגרת תכנית יזמות ייחודית, שמטרתה איתור, תמיכה וקידום של מיזמים מובילים בבית הספר, שכוללת גם השקעה כספית משמעותית. את התכנית יזמו ד"ר יהודה אלמליח, דיקאן בית הספר למדעי המחשב במסלול האקדמי המכללה למינהל וערן שוסט, שינהל את התוכנית. ערן הוא בוגר בית הספר והיום חבר סגל.
 
Plus Ventures היא אחת מחברות ההשקעה בהון סיכון הפעילות בישראל. היא מתמחה בהשקעות בסטארטאפים בשלבים מוקדמים בתחומי התוכנה, מובייל, ניו-מדיה, ביג-דאטה ו-IoT ויש לה פורטפוליו של מעל ל-30 חברות.
 
במסגרת שיתוף הפעולה עם המכללה למנהל Plus Ventures תהיה מעורבת בתכנית היזמות ותספק ליווי, הדרכה ומנטורינג כמו גם מענק בסך של 10,000 ₪ לכל מיזם של סטודנטים שנה ג' שיתקבל לתכנית. הסכום הראשוני יאפשר לסטודנטים להמשיך ולגבש את הרעיון ההתחלתי של המיזם ולהפוך לסטארטאפ. בתום שנת הלימודים, נציגים של סגל בית הספר ו-Plus Ventures ייבחרו את המיזם המצטיין, לו יוענק סכום של לפחות 50,000 ₪ לקידום הפרויקט לשלב הבא. בנוסף, יקבל המיזם הזוכה משרד במכללה למינהל למשך 4 חודשים לצורך פיתוח הפרויקט.
 
יוסי מולדבסקי, יו"ר Plus Ventures: "אנו מאמינים, שמתוך תכנית היזמות של המכללה למינהל עשויים לצמוח מיזמים איכותיים, שיוכלו, בעזרת התכנית והליווי שלנו, להפוך לחברות בנות קיימא. במוסדות האקדמיים בישראל מצויים יזמים מבריקים ואנו ב- Plus שמחים לסייע להם להפוך חלום למציאות".
 
רועי אורון, Plus Ventures Head of Investments: "אנו מאמינים ומשקיעים בטיפוח יזמות בקרב סטודנטים בישראל מתוך כוונה להצמיח רעיונות למיזמים".
 
ד"ר יהודה אלמליח, (בתמונה למעלה): "המכללה למנהל ממשיכה להעמיק את הקשר, שהיא מקיימת עם התעשייה. זאת, במטרה לחשוף את הסטודנטים לחברות מובילות במשק ולהכין אותם לשוק התעסוקה. הסטודנטים בתוכנית החדשה יזכו להשקעה נדיבה, שתאפשר להם לפתח את המיזם עליו הם עובדים ואולי אף לפרוץ לשוק עם סטארטאפ חדשני".

השקעה



 
 
Bookmark and Share