Telecom News - יבמ חשפה גרסה חדשה של Bluemix

יבמ חשפה גרסה חדשה של Bluemix

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> יבמ חשפה גרסה חדשה של Bluemix
יבמ חשפה גרסה חדשה של Bluemix
מאת: חיים חביב, 25.11.14, 16:32Level139

יבמ מציעה שירות חדש של ענן פיתוח לשימוש ארגון בודד וקטלוג פרטי לממשקי תכנות יישומים על גבי ענן ציבורי.

יבמ חשפה מהדורה חדשה של פלטפורמת הענן כשירות Bluemix, שמיועדת למשימות פיתוח. הפלטפורמה מתנהלת בנפרד, מיועדת לשימוש של ארגון בודד (single-tenant) ומאפשרת למפתחים לבנות יישומים סביב המידע הארגוני הרגיש ביותר ולהפעילם בסביבת ענן נפרדת וייעודית. כך, ניתן לזכות בכל העולמות: גם ליהנות מיתרונות הגלומים בעבודה בסביבת ענן אך להימנע מסיבוכים הכרוכים בעמידה בהוראות חקיקה ותקינה. 

בנוסף, חשפה IBM גם קטלוג ממשקי תכנות יישומים (API) פרטיים הזמין בענן הציבורי של Bluemix. הקטלוג החדש מאפשר למפתחים גישה נוחה וקלה לנתונים המנוהלים במערכות המחשוב בארגוניהם, התנסות בעבודה עם הנתונים וביסוס אסטרטגיית ענן היברידי. החברה גם מרחיבה את רשת Bluemix Garage שלה, (בתמונה למטה), ומצרפת אליה את Level39 מלונדון , (בתמונה למעלה) - חממת הפיתוח הגדולה באירופה בתחום הפיננסים, הקמעונאות, וטכנולוגיות ערים עתידיות.

עפ"י התחזיות, צפויה קהילת המפתחים בענן לצמוח בשנים הקרובות (4-5) עד כדי פי 3 ומספר הפתרונות מבוססי הענן צפוי לזנק עד כדי פי 10. כמחצית הארגונים הגדולים בעולם צפויים להשתמש בעננים היברידיים עד סוף 2017. בעזרת גישה לשירותים וממשקי תכנות יישומים המגיעים מגופים מגוונים בתעשייה, מסייעת פלטפורמת הענן כשירות לבנות ולפרוס ענני מחשוב ופתרונות חדשניים. כל זאת, תוך קישור ושילוב שקוף של נתונים, שמקורם במערכות 'המשרד האחורי', מערכות לניהול תנועות ומערכות תומכות קשר עם הלקוח, דוגמת מובייל ויישומי רשת חברתית.

סביבת ענן הפיתוח הייעודי הפרטי החדש, Bluemix Dedicated, מאפשרת לארגון מעמד של משתמש יחיד ללא צורך לחלוק את עותק תשתיות הענן שלו עם ארגונים אחרים, באופן המבטיח לו שליטה מרבית במיקום אחסון הנתונים ובטיפול בהם. המערכת נתמכת חומרה ייעודית במסגרת מרכזי הענן של SoftLayer ומתקשורת רשת ישירה אל הארגון. שירותים ראשונים הזמינים במסגרת זו כבר כוללים את סביבת בסיס הנתונים כשירות של Cloudant, מנגנון משופר לניהול עותק מטמון של נתונים וסביבות ריצה ליישומים המאפשרת למפתחים להריץ את היישומים בשפת התכנות המועדפת עליהם.

בנוסף, יכולים המפתחים לשלב ביישומים, שהם מפתחים, גם שירותים המוצעים במסגרת הקטלוג הציבורי של Bluemix ובכללם ממשקי תכנות למערכת המחשוב הקוגניטיבי ווטסון, ניתוח נתוני רשתות חברתיות, וכלי שילוב מהיר של נתונים של Aspera.
 
Bluemix Garage



 
 
Bookmark and Share