Telecom News - מתחם היזמים Mesh במודיעין נחנך היום והפך למרכז היזמות הגדול בארץ

מתחם היזמים Mesh במודיעין נחנך היום והפך למרכז היזמות הגדול בארץ

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מתחם היזמים Mesh במודיעין נחנך היום והפך למרכז היזמות הגדול בארץ
עם 40 חברות הזנק (הקיבולת- 50 חברות) יכול היזם משה פורת מנכ"ל Mesh לרשום השגת אבן דרך חשובה בחזונו: להיות האקסלרטור הגדול בעולם. בארץ הוא כבר הגדול ביותר. באירוע ההשקה עם מאות אורחים נחשפו כמה מיזמים מעניינים.
מאת: אבי וייס, 25.11.14, 23:45משה פורת

למרות הגשם הסוער הגיעו הערב מאות יזמים, משקיעים, יועצים, שותפים, מרצים, אנשי עסקים ומומחים לטכס ההשקה של ה-Hub בשם Mesh באיזור התעשייה במודיעין. החנוכה של השלב הראשון הייתה אך בינואר 2014,

כעת נחנך השלב השני בחזונו של משה פורת (בתמונה), עם שטח עבודה ממש ענק ומאוד מעוצב (פרטים נוספים לגבי המקום בסוף הכתבה). החנוכה נעשתה היום עם 40 סטארטאפים, כשתהליך המיון ימשיך עד שהמקום יתמלא ב-50 סטארטאפים ואז משה פורת ייגש לשלב השלישי של הרחבת המקום.

משה פורת, יזם ומנכ"ל Mesh: "אני נרגש כי אני מגשים חלום, שהחל בקטן והיום יוצא לדרך ופועל בגדול. אני רוצה להיות חלופה לסצנת הסטארטאפים התל-אביבית ולהציע משהו גדול יותר, טוב יותר ואיכותי יותר. יצרנו מקום, שמודיעין מתגאה בו. אולם, המקום הזה אינו מיועד רק לתושבי מודיעין או סביבתה. יש לנו סטארטאפים מכל הארץ ואנו מקבלים את כולם בזרועות פתוחות.

יש לנו כאן בסמוך תחנת רכבת המביאה סטארטאפיסטים מכל רחבי הארץ ובקרוב גם נסדר סבב הסעות למי שזקוק לו. אנו מקיימים פעילות עניפה לקדם את המיזמים שבחרנו, כדי שייכנסו אלינו למרחבי העבודה המתקדמים, שבנינו כאן. זה כולל גם הרצאות בערב הפתוחות לכל הציבור באופן חופשי, האקתונים, כשאחד ההאקתונים, שעשינו לאחרונה, היה בתחום המיחשוב הלביש עם בני נוער, ועוד יוזמות רבות ומגוונות עם כל השותפים והמתנדבים שלנו.

אנו מטמיעים כאן ערכים של מצוינות, ערכים של משפחה, ממש משפחתיות במלוא מובן המילה, עם בניית קהילה חמה ומשתפת. אנו כאן כדי להישאר. החלק הראשון, שחנכנו בינואר 2014, היה רק Proof-of Concept. זה הצליח ולאור הגידול הענק בביקושים יצMESH Menagersאנו לדרך היום עם קבוצת שותפים מורחבת ועם כמות כפולה של סטארטאפים.

אני חייב תודה לכל שותפי ובראש וראשונה לאלישע קוצ'ר (בתמונה משמאל, מצד שמאל), ולכל מי שתורם ויתרום למקום.

בלי התרומה של כל השותפים לא היינו יכולים לצאת לדרך הקשה הזו וליישם את החזון להיות האקסלרטור המוביל בישראל.

תוך כמה חודשים נצא להרחבה נוספת ונדווח על כך כשנגיע לשלב הזה".

חשיפת כמה מהסטארטאפים הפועלים ב-Mesh:

1. משה מאיר, (בתממשה מאירונה משמאל), יזם ומנכ"ל fone.do. משה הוא יזם סדרתי (זה המיזם העשירי שלו), יזם וניהל את The Flat Planet Phone Company, רכש ביחד עם רמי לוי את חברת הלו-015 מידי כונס הנכסים שלה, וכעת מריץ את חברת ההזנק החדשה הזו, שנמצאת תחת מעטה חשאיות (Stealth Mode).

משה מאיר: "מה שאני יכל לספר על fone.do הוא' שאנו נמצאים כאן ב-Mesh במודיעין, שזו סביבה נהדרת לפיתוח, במיוחד כשאנו מפתחים בחשאיות. אנו מפתחים מערכת טלפוניה חדשה לעסקים קטנים. אנו ניצור מהפכה בעולם הטלפוניה העסקית. זו מערכת שכל אחד, כל בעל עסק, בלי כל עזרה או ידע מוקדם, יוכל להקים לעצמו מערכת טלפוניה עסקית בשניות. זה למעשה סקייפ עבור המגזר העסקי, בדגש על עסקים קטנים. 

הפתרון שלנו מבוסס על טכנולוגיית WebRTC והמערכת רצה על כל מכשיר קצה, החל מ-DeskPhones, מכשירי סלולר ומעל לכל דפדפן נייח או נייד בכל מכשיר. בקרוב אוכל לשחרר פרטים נוספים".

2. רועי אלמוג, מנכ"ל (בתמונה - משמאל), רונן בן חיים, סמנכ"ל פיInfonetoתוח עסקי (בתמונה- מימין), InfonNeto: אנו מפתחים מערכת המנתחת עד מאות אלפי קורות חיים באופן אוטומטי ומוצאת את המועמדים שמתאימים לתפקיד המבוקש. מדובר במערכת העובדת בגישת ניתוח השפה הטבעית. זו מערכת בינה מלאכותית היודעת למצא 'מחט בערימת שחת' בין כל קורות החיים המגיעים לחברה. 

יש לנו כבר כמה לקוחות גדולים בישראל ואנו בשלבי בחינת פריצה לשוק האמריקאי. במקביל, אנו בשלבי פיתוח של יכולות סמנטיות מורכבות תוך שימוש בטכנולוגיות Big-Data, כדי לנתח את דפי קורות החיים באופן שקוף ואוטומטי". 

3. גיא הראל, מיPossitive Appsיסד ו- CTO (בתמונה - משמאל), צביקה זיו, COO (בתמונה - מימין), חברת Remarkety: "אנו מחברים חנויות בודדות יחד ונותנים להן כלי חכם, כלי שיווקי, שאין לכל חנות בודדת יכולת להפעיל. זה כולל מעקב ומשוב ללקוחות, דיוור שוטף, קשר שוטף, הכל במערכת חכמה וזולה לכל עסק. 

אנו בשלבי יצירת רשת של לידים בין חנויות,. כך, שניתן למנף את הידע הנצבר בין החנויות. פתחנו לאחרונה משרד בניו יורק כדי לחדור לשוק האמריקאי, שהוא שוק היעד העיקרי שלנו.

יש לנו כבר כמה לקוחות משלמים ועברנו גיוס ראשון. אנו כעת מתחילים את המאמץ למכירות בארה"ב וממשיכים לפתח כאן בישראל את רשת הקשרים בין החנויות כדי לתת ערכים נוספים לבעלי החנויות".

4. עמי חלפון, (בתמונהעמי חלפון משמאל) מייסד ומנכ"ל Possitive Apps (לשעבר Blue-ii): "היינו בין הסטארטאפים הראשונים, שנכנסו בינואר 2014 לאקסלרטור של מודיעין. עבורנו זו ממש חממה משפחתית הודות לאווירה המשפחתית, שיוצר משה פורת במקום.

ההצלחה באה עם ההתפתחות שלנו וכל הסיוע, שקיבלנו כאן ב-Mesh.

כבר גייסנו כמה עובדים מהעיר מודיעין ומיישובי הסביבה דוגמת שילת. כך, שאנו בין אלה המפתחים בפועל את התעסוקה לתושבי מודיעין והסביבה.

אנו מפתחים אפליקציות לסלולר ואפשר לכנות אותנו 'חברת בוטיק לאפליקציות מובייל'. פיתחנו עד כה עשרות אפליקציות ומשחקים למכשירי iOS ואנדרואיד ואנו מרגישים כבר את העלייה בביקושים לפתרונות שלנו". 

נתונים על Mesh: 
את Mesh הקים יזם ההיי- טק משה פורת, כחלק מחזון שבבסיסו האמונה, שהחדשנות, המקוריות והטכנולוגיה אינן עוצרות בגבולות המוניציפליים של ת"א. המתחם ממוקם באיזור התעשיה של מודיעין סמוך לתחנת הרכבת "פאתי מודיעין" ומאפשר ליזמים מכל רחבי הארץ להגיע אליו וממנו בקלות ובנוחות. 

המתחם, שמכיל כיום כ-40 חברות סטארטאפ שונות, פתח 1,000 מ"ר נוספים ויאכלס כבר בחודש הבא 50 חברות סטארטאפ ויזמים טכנולוגיים. המקום נפתח בהשקעה של מאות אלפי ₪ והוא מרכז היזמות הגדול ביותר לא רק באיזור השפלה, אלא בארץ בכלל. הרחבת המרכז התבצעה באמצעות מעורבותם של קבוצת משקיעים בהם אריק קליינשטיין (גלילות קפיטל) ובכירים אחרים בקהילת הון הסיכון הישראלית.
 
ב- Mesh פועלים 2 חללי עבודה משותפים (Co-working places) עם 40 משרדים, 4 חדרי ישיבות וחדר הרצאות ב- 1,500 מ"ר של יצירתיות מודרנית. Mesh מספק שירותי מנטורינג עסקי, גישה להשקעות ומשקיעים ואירועים בתחום הטכנולוגיה והוא מהווה חממת סטארטאפים עצמאית, שמאפשרת ליזמים להתחיל ולפרוח. Mesh פועל כאקוסיסטם עצמאי ואקסקלוסיבי המקבל חברות עפ"יתמהיל והרכב ייחודי ולא עפ"י צורך ספציפי במשרדים או בשטחי עבודה. Mesh ממשיכה לגייס חברות למתחם והיא מתמקדת כיום בתחומי הביג דאטה, סייבר, מחשוב לביש, IoT ו- mHealth.
 
כמה תמונות מהאירוע:
MESH
MESH
MESH

סרטון הסבר על Mesh: 



 
 
Bookmark and Share