Telecom News - איך לבנות רשת סלולר דור רביעי -LTE ב-4,500 אירו

איך לבנות רשת סלולר דור רביעי -LTE ב-4,500 אירו

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> איך לבנות רשת סלולר דור רביעי -LTE ב-4,500 אירו
חברת ההזנק Amarisoft מצרפת מאפשרת לבנות Small Cell של LTE בבית, בעסק או בארגון, לכיסוי שטח מקומי של עשרות מטרים ב-LTE "פרטי"' עם תמיכה מלאה בכל התקנים, בכל התדרים ובכל מכשירי הקצה הניידים התומכים ב-LTE.
מאת: מערכת Telecom News, 27.11.14, 10:15AMARISOFT

לאחר שהציגה את אב הטיפוס של הפיתוח בכמה תערוכות (כולל בברצלונה) וזכתה לפרסים על ההמצאה הזו, יוצאת כעת חברת ההזנק הצרפתית Amarisoft, עם סדרת מוצרים שהם למעשה בסיסי שידור של LTE מבוססים רכיבי PC הבאים בקופסה, שהם פיתחו.

המערכת נמכרת כבר בגדלים שונים, כאשר הקופסה הראשונה ששוחררה לשוק נקראת Amari OTS 100 והיא נמכרת ב-4,500 אירו, וניתן להזמין אותה כבר מהחברה.

המפרט המלא של המערכת מצוי כאן, ודף הסבר כללי מצוי כאן. סרטון הדגמה - בתחתית הכתבה. המערכת היא eNodeB (בסיס שידור סלולרי) מלא, כולל כל הפונקציות הנדרשות מרשת סלולר LTE, לרבות טלפוניה, מסרים ואינטרנט. הביצועים תלויים במכשיר הקצה (סמארטפון למשל הקיים בידי המשתמשים ובסוג המערכת המופעלת. המערכת בגרסה המתקדמת ביותר, שיצאה כעת לשוק, תומכת ב-MIMO ברוחב פס של עד 150 מגה סל"ש.

תמורת ה-4,500 אירו מקבלים רישיון להפעיל את המערכת ביחד עם eNodeB + EPC + eMBMS. גרסת ה-MIMO עולה 19.500 אירו. ניתן להשתמש במערכת לצרכי מעבדות פיתוח של חברות הזנק, התנסות של חוקרים באקדמיה ולכיסוי מקומי בעסקים, בבתים ובארגונים, שרוצים כיסוי מקומי ועצמאי של LTE. 

סביר להניח, שמי שירצה לייבא ולהפעיל זאת בישראל, ייתקל ברגולציה הנוקשה של משרד התקשורת... נשמח לדווח אם יש למוצר הזה קונים ומשתמשים בארץ. בעולם, יש כבר קונים ורוכשים לא מעטים, כולל מחברות ענק (סה"כ יש להם כבר מעל ל- 90 לקוחות). 
 
Amarisift Logo



 
 
Bookmark and Share