Telecom News - אפליקציית המסעדות הנחשבת "בייגלה" בחינם במקום 200 ש"ח בבלאק פריידי

אפליקציית המסעדות הנחשבת "בייגלה" בחינם במקום 200 ש"ח בבלאק פריידי

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> אפליקציית המסעדות הנחשבת "בייגלה" בחינם במקום 200 ש"ח בבלאק פריידי
מאת: מערכת Telecom News
28/11/14,  11:09
מטרת / הייעוד של התוכנה: האפליקציה הקולנרית הנחשבת מוצעת ללא תשלום עד יום א' 30.11.14. היא מאפשרת לקבל הנחות והטבות בעשרות מסעדות שף, בתי קפה איכותיים ומעדניות, להתעדכן מהן המסעדות הכי טרנדיות ולדעת איזה מנות הכי מומלצות. שלב ראשון הוא הורדת האפליקציה ושלב שני הוא הורדת רשימת המסעדות. בשלב שלישי יש ללחוץ על "קבל נקודות" שמוביל לדף ההרשמה. יש להזין את הקופון black friday בהרשמה ולהתחיל לקבל שנה שלמה של פינוקי חך והטבות במסעדות הכי נכונות, במיוחד מסעדות יוקרה (מסעדות שף). המחיר של האפליקציה הוא 200 ש"ח אך היא ניתנת כאמור כעת בחינם. ניתן להתחבר לפייסבוק ואינסטגרם מה שמגדיל צבירת נקודות.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Beygale  בייגלה. לאייפון: בייגלה.
קישור להורדה: בחינם עד 30.11.14 לאנדרואיד
בחינם עד 30.11.14 לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: זה מועדון הטבות קולינרי של אנשים אוהבי אוכל שלא מפסיק לעניין , לפנק  ולחדש  בכל מה שנוגע לאהבת אוכל וקולינריה.
מועדון בייגלה מעניק שבוע אחר שבוע הטבות והנחות משמעותיות במסעדות, בתי קפה, מאפיות, בתי יין, קונדיטוריות, שוקולטריות, גבינריות, ציוד מטבח, קורסים לבישול, לייננות, לאפייה.
בנוסף:
שוברי הנחה בערך של מאות שקלים בכל חודש.
הזמנות לאירועים קולינריים סגורים.
סדנאות בישול ואפייה עם מיטב השפים.
מדריכים עדכניים למסעדות המעניינות בעולם.

מסך בייגלה
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share