Telecom News - סופרמרקט SPAR הוא הראשון לקבל ביטקוין בקופות בעיר ארנהם בהולנד

סופרמרקט SPAR הוא הראשון לקבל ביטקוין בקופות בעיר ארנהם בהולנד

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> סופרמרקט SPAR הוא הראשון לקבל ביטקוין בקופות בעיר ארנהם בהולנד
סופרמרקט SPAR  הוא הראשון לקבל ביטקוין בקופות בעיר ארנהם בהולנד
מאת: מערכת Telecom News, 29.11.14, 15:56SPAR

זה סניף אחד מתוך למעלה מ-12,000 סניפים ברחבי העולם ונראה שזה ניסוי של קבוצת SPAR לקראת הטמעת הביטקוין בסניפיה. מעתה ניתן להתקיים על ביטקוין בקלות בחיי היום יום.

בעיר ארנהם Arnhem, בירת המחוז הגדול ביותר בהולנד, מחוז חלדרלנד, החל השבוע סניף של רשת הסופרמרקטים הגדולה SPAR, שממוקם במרכז העיר, לקבל ביטקוין בקופות שלו. המשמעות: ניתן מעתה "לחיות" על ביטקוין ולרכוש מזון, חומרי ניקיון, סדקית וכל מוצר המצוי בכל סופרמרקט. כלומר, ניתן לרכוש בביטקוין כל מה שצריך בחיי היום יום. השימוש בביטקוין לצרכים יומיים עשוי להגדיל את היקף השימוש במטבע הקריפטוגרפי.

הסניף SPAR Arnhem Centraal הוא חלק מרשת SPAR של יותר מ-12,000 חנויות ב-35 מדינות בעולם ב-3 יבשות. נראה, שזה ניסוי של קבוצת SPAR כדי להכין ולסלול את הדרך לקבלת ביטקוין בשאר החנויות של הרשת.

תומכי הביטקוין בארנהם מכנים את עירם – "עיר הביטקוין" וטוענים, שהיא העיר הידידותית ביותר לביטקוין בעולם. מקומיים ותיירים מוזמנים עתה להשתמש בביטקוין שלהם בסניף SPAR ליד התחנה המרכזית בארנהם.

עדכון 8.12.14, 13:13: קהילת הביטקוין המקומית מתכוונת להרחיב את קבלת הביטקוין ברחבי העיר במוזיאונים, ספריות ומוסדות שונים.
 
 



 
 
Bookmark and Share