Telecom News - לוקהיד מרטין מצטרפת ליוזמת CyberSpark בפארק הטכנולוגיות בבאר שבע

לוקהיד מרטין מצטרפת ליוזמת CyberSpark בפארק הטכנולוגיות בבאר שבע

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> לוקהיד מרטין מצטרפת ליוזמת CyberSpark בפארק הטכנולוגיות בבאר שבע
לוקהיד מרטין מצטרפת ליוזמת CyberSpark הישראלית בפארק הטכנולוגיות בבאר שבע
מאת: מערכת Telecom News, 1.12.14, 18:53Cyber Crime
 
כניסתה של לוקהיד מרטין כשותפה ביוזמה התעשייתית סייברספארק מהווה נדבך חשוב נוסף בביסוסה של ישראל כאזור מרכזי למצוינות סייבר.
 
לוקהיד מרטין,חברה גלובלית בתחום הביטחון והתעופה, שמעסיקה כ-113,000 עובדים ברחבי העולם, מצטרפת אל EMC, קרן -JVP  Jerusalem Venture Partners ו-BGN טכנולוגיות כשותפה ביוזמה התעשייתית סייברספארק (CyberSpark).
 
סייברספאק הוא ארגון ללא מטרות רווח, שהוקם כדי לקדם את שיתוף הפעולה בין המגזר הציבורי והממשלתי בישראל וקהילת הטכנולוגיה הבינלאומית באמצעות מרכז הסייבר, שפועל בפארק הטכנולוגיות המתקדמות בבאר שבע. היוזמה משמשת כגוף המתאם פעילויות משותפות של תעשיית הסייבר עם רשויות ממשלתיות שונות, צה״ל והאקדמיה.
 
סייברספארק מתכוונת למנף את הפוטנציאל המשמעותי בתחום טכנולוגיית הסייבר, ולנצל את הצמיחה, שהתרחשה בבאר שבע בשנים האחרונות. הארגון יוביל את תהליך השיווק של האיזור כמרכז סייבר בינלאומי, יעודד עריכת מחקרים משותפים נוספים של האקדמיה והתעשייה, יתמוך בפיתוח תוכניות לגיוס ופיתוח הכשרונות של מומחי סייבר מקומיים וימשוך השקעות מקומיות ובינלאומיות נוספות באיזור.
 
רוני זהבי, מנהל היוזמה התעשייתית סייברספארק: ״כניסתה של לוקהיד מרטין כשותפה ביוזמה התעשייתית סייברספארק מהווה נדבך חשוב נוסף בביסוסה של ישראל כאזור מרכזי למצוינות סייבר״.
 
יהושע (שיקי) שני, מנכ״ל לוקהיד מרטין ישראל: ״זהו צעד נוסף במסגרת תוכניותיה של לוקהיד מרטין לפתח שיתופי פעולה נוספים עם תעשיות המידע, התקשורת והטכנולוגיה ועם האקדמיה בישראל. אנחנו מאמינים, שלוקהיד מרטין תשחק תפקיד מרכזי בביסוס מעמדה של ישראל כמרכז סייבר הזוכה להערכה בינלאומית באמצעות תרומה משמעותית של כישורים, ניסיון והשקעות פנימיות במשרות״.
 
הצטרפותה של לוקהיד מרטין ליוזמה התעשייתית סייברספארק מגיעה בעקבות הקמת המשרד החדש של לוקהיד מרטין בבאר שבע, בחודש אפריל השנה כפי שדיווחנו – כאן.
 
Cyber Crime
 
 
 



 
 
Bookmark and Share