Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Glide חלוץ הודעות הווידאו בזמן אמת גייס 20 מיליון $

הסטארטאפ הישראלי Glide חלוץ הודעות הווידאו בזמן אמת גייס 20 מיליון $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי Glide חלוץ הודעות הווידאו בזמן אמת גייס 20 מיליון $
הסטארטאפ הישראלי Glide  חלוץ הודעות הווידאו בזמן אמת גייס 20 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 1.12.14, 19:16GLIDE

הגיוס הוא עבור הדור הבא בתקשורת וידאו. החברה מתרחבת ופותחת משרדים חדשים בעמק הסיליקון ובניו יורק.
 
חברת ההזנקGlide  חלוצת הודעות הווידאו בזמן אמת (Live video messaging), שהוקמה במאי 2012 ע"י ארי רויזמן, יונתן קאראס ואדם קורבל, השלימה סבב גיוס הון שני (Round B) של 20 מיליון דולרים. את הסבב הובילה  קרן ההשקעות הפועלת בניו יורק והרצליה  Marker LLC והשתתפו בה Two Sigma Ventures, Menlo Ventures וכן משקיעים קודמים. אוהד פינקלשטיין שותף בקרן Marker הצטרף למועצת המנהלים של החברה. עד כה גייסה החברה 28.5 מיליון דולרים. 
 
ההשקעה החדשה תשמש להמשך פיתוח האפליקציה של Glide המשרתת כבר למעלה מ-10 מיליון משתמשים, (זמינה ב-Android ו-iOS). בנוסף, תשקיע  Glideבפרוטוקול הקנייני לשידור וידאו (Streaming) שלה תוך התמקדות בבניית חווית שימוש ייחודי למגוון סביבות מחשוב לביש וסביבות שעונים חכמים ביניהם Android Wear ו-Apple Watch.
 
כדי לתמוך במאמצים אלו מרחיבה החברה את פעילותה ופותחת משרדים חדשים בעמק הסיליקון וניו יורק. כחלק מהתרחבות החברה עבר לאחרונה ארי רויזמן, מנכ"ל ומייסד משותף של החברה, לפאלו-אלטו, שם הוא מקים בימים אלה קבוצה, שתתמקד בצד האסטרטגי ובפיתוח העסקי של החברה.
 
ארי רויזמן: "צירוף הצוותיםMarker  ו-Two Sigma למשפחת Glide הוא תעודת כבוד מרגשת עבורנו. קרן Marker ידועה ומוערכת בקרב קהילת הסטארטאפים בארה"ב ובישראל כשותפה ברמה הגבוהה ביותר למיזמים טכנולוגיים חדשניים בעלי פוטנציאל צמיחה מהיר. השילוב בין הניסיון של Marker בבנייה וקידום חברות בתחום הווידאו והמדיה עם החזון הטכנולוגי של Two Sigma מציב אותנו בעמדה מצוינת למימוש ההבטחה הטכנולוגית הייחודית שלנו: תקשורת הודעות וידאו בכל רגע ומכל סביבה אפילו מהשעון שעל שורש כף היד.
 
אוהד פינקלשטיין, שותף בקרן Marker: "מרגע ההיכרות הראשון שלנו עם Glide התרשמנו מהיכולת הטכנולוגית הייחודית ל'שידור-וקליטה' של וידאו מהיר ( (Streaming בזמן תגובה מיידי (low latency), שמאפשרת שליחת הודעות וידאו וצפייה בהן בזמן אמת. אנו נלהבים מקצב צמיחת המשתמשים וההישגים הטכנולוגיים של Glide ויותר מכך אנו נלהבים מהפוטנציאל להוביל את הדור הבא בתקשורת אסינכרונית, שמאפשר ביטוי עשיר יותר ומדויק יותר מאשר הודעות טקסט או דואר אלקטרוני. אנו מאמינים, שהגישה הייחודית של Glide לתחום ההודעות תחולל חידוש מהפכני באופן בו אנשים מתקשרים בינם לבין עצמם בחיי היום יום. זה תענוג לעבוד עם הצוות המנהל של .Glide אנו נערכים לעזור להם להמשיך ולצמוח לאורך זמן".
 
מאז הושקה האפליקציה במאי 2013 הציגה Glide צמיחה אדירה:
  • למעלה מ-10 מיליון משתמשים בארה"ב בסביבת Android ו-.iOS
  • ממוצע יומי גדול מ-15 הודעות יומיות לשולח הודעות, רובם המוחלט – וידאו.
  • בכל חודש הזמן הכולל של הודעות וידאו הוא מיליוני שניות.
  • 50 משרות הי-טק חדשות בירושלים. Glide הכפילה את כמות העובדים מתחילת 2014 . 
מידע נוסף באתר www.glide.me

גיוס



 
 
Bookmark and Share