Telecom News - קמינריו הישראלית השלימה סבב גיוס של 53 מיליון דולרים

קמינריו הישראלית השלימה סבב גיוס של 53 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קמינריו הישראלית השלימה סבב גיוס של 53 מיליון דולרים
קמינריו הישראלית השלימה סבב גיוס של 53 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 2.12.14, 21:06דני גולן

הסכום מיועד לתמיכה בהתרחבות הגלובלית והיענות לביקושי הלקוחות.

חברת קמינריו הישראלית, ספקית של פתרונות All  Flash Storage  לארגונים, שהמטה שלה ממוקם בבוסטון ובבעלותה משרדים ביקנעם, סיליקון וואלי וניו יורק, הכריזה היום על סבב גיוס, שהתאפיין בביקוש יתר ובעקבותיו גייסה החברה סכום של 53 מיליון דולרים. יחד עם סבב גיוס זה, גייסה קמינריו עד כה 128 מיליון דולרים. למשקיעים הקיימים בחברה: Sequoia, Pitango, Globespan, Tenaya ו- Mitsui, הצטרפו משקיעים חדשים: בנק Silicon Valley וקרן הגידור Lazarus, כמו גם חברה ציבורית גדולה.

סבב הגיוס נועד להאיץ את צמיחת החברה ולהרחיב את מערך המכירות, השיווק והתמיכה בפתרון אחסון הפלאש Kaminario K2, שהוכיח יעילות אחסון גבוהה, סקלביליות וגמישות.  
 
חיים סדגר, מנהל שותף בקרן :Sequoia "פתרונות בתחום אחסון פלאש רשמו ביקושים גבוהים בשוק משום, שהם יכולים לספק מענה לדרישות העסקיות המודרניות באופן, שבו פתרונות מסורתיים אינם יכולים. הביקוש הגדל מאיץ בחברות הטכנולוגיה להיות יותר זריזות, סקלביליות ולספק פתרונות ביחס עלות–תועלת טוב יותר מאי פעם. קמינריו צמחה בתחום זה והמהירות, שבה החברה עברה ממעמד של חברת סטארטאפ צעירה לשחקן משמעותי בשוק צומח זה מהווה עדות לחדשנות, שמביאה החברה ברמה הגלובלית ולהטמעות המוצלחות בקרב הלקוחות".
 
מאז שהושקה גרסה 5 של Kaminario K2 בסוף מאי השנה, גדל היקף ההכנסות פי 4 עם הצטרפות לקוחות במגוון ענפים כמו שירותים פיננסיים, שרותי בריאות, פרסום דיגיטלי, הייטק, גופי ממשל וחינוך. קמינריו הרחיבה את רשת השותפים העסקיים שלה ליותר מ-70 שותפים בארה"ב ובישראל. בין הלקוחות של קמינריו בישראל, שיישמו פתרונות בשנה האחרונה, נכללים בנק לאומי, בנק דיסקונט, אורבוטק, טבולה, פרטנר, ג'יימס ריצ'רדסון, מאקו, ביטוח ישיר ואינטיגואה.

גרטנר מיקם את קמינריו ברביע בעלי החזון (Visionary) בריבוע הקסם לשנת 2014 בתחום All Flash Storage Array, הודות לארכיטקטורת ה- Scale Up/Scale Out, מחיר ממוצע של 2 דולרים לכל ג'יגה בייט והיותו הפתרון היחיד בשוק המבטיח נפח אחסון יעיל (guaranteed effective capacity)  וחדשנות טכנולוגית הודות למרכז פיתוח חזק בישראל. קמינריו מוזכרת בקביעות ע"י גרטנר בין 3 הפתרונות הטובים ביותר עבור השימושים הקריטיים במערכי SSD. בנוסף, קמינריו זכתה בתואר "טכנולוגית הפלאש החדשנית ביותר" בועידת ה-Flash Memory.
 
דני גולן, (בתמונה), מייסד ומנכ"ל קמינריו:"הארכיטקטורה הייחודית של קמינריו, שמפיקה את מקסימום היתרונות מטכנולוגיית הפלאש, מסייעת להצלחתם של עסקים. עם Kaminario K2 ארגונים יכולים לממש פתרון All Flash כמערך אחסון מרכזי וליהנות משיפור ביצועים ארגוני, מ- time to market מהיר יותר לשירותים ומוצרים חדשים, חווית משתמש טובה יותר ויכולת להפיק תובנות במהירות רבה. תוספת המימון החדשה לקמינריו מהווה אישור לכך, שהצלחנו במשימה להפוך את אחסון הפלאש לנגיש וכדאי לכל ארגון. K2 תמשיך לחולל מהפכה בשוק ה- All Flash Storage בזכות יחס העלות-תועלת המצוין שלה והסקלביליות של הארכיטקטורה".
 
גיוס



 
 
Bookmark and Share