Telecom News - האפליקציה הישראלית CallApp מגייסת 4 מיליון דולרים

האפליקציה הישראלית CallApp מגייסת 4 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> האפליקציה הישראלית CallApp מגייסת 4 מיליון דולרים
האפליקציה הישראלית CallApp מגייסת 4 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 3.12.14, 11:48עמית און

האפליקציה הישראלית, שיוצרת חייגן חברתי ושיחה מזוהה חכמה, חצתה את רף 5 מיליון ההורדות והצליחה לגייס השקעה של 4 מיליון דולרים.

CallApp, האפליקציה הישראלית, שיוצרת חייגן חברתי ושיחה מזוהה חכמה, הצליחה לגייס השבוע השקעה של 4 מיליון דולרים מקרן גיזה וססקואנה האמריקנית והשלימה בכך שינוי בעלות בחברה. ההשקעה הובלה ע"י קרן הון הסיכון גיזה המובילה את המשקיעים בחברה יחד עם מספר אנג'לים מובילים, ביניהם סער וילף (מייסד Fraud sciences, שנמכרה ל - PayPal) ומשה ליכטמן (לשעבר מראשי Microsoft). במסגרת העסקה רכשה קבוצת המשקיעים בהובלת גיזה את חלקו של עודד וולוביץ', ממייסדי החברה.

עמית און, (בתמונה), ממייסדי החברה והמנכ"ל: "החברה עלתה על דרך המלך. הצלחנו לסגור סיבוב השקעה מקרנות עולמיות מובילות בתוך זמן קצר. בתקופה הקרובה נתמקד בהמשך בניית המוצר ובבניית הצוות החזק בתחום, שיאפשר לנו להאיץ את הצמיחה ולהגיע לעשרות מיליוני משתמשים".

אייל ניב, שותף בקרן ההון סיכון גיזה: "מדובר במהלך נכון, שמחזק את החברה. ההשקעה מייצגת את האמון הרב שרוכשים לא רק השותפים אלא גם גופים גדולים בעולם לצוות, שיוביל את החברה ובראשו עמית און. לחברה יש מיליוני משתמשים והיא אחת המובילות בעולם בתחום המתפתח המשלב את מספרי הטלפון המיושנים עם העולם התוסס של המדיה החברתית. CallApp היא חברה מנצחת, ומיליוני המשתמשים יוכלו להנות משירותיה עוד שנים רבות".

CallApp הוקמה ב-2011 כניסיון לשלב את עולם המדיה החברתית עם מספרי הטלפון ולפענח את הזהות הדיגיטלית של המתקשרים אל בעלי האפליקציה. לאחרונה חצתה כאמור האפליקציה את רף 5 מיליון ההורדות. החברה זכתה להצלחה מסחררת בקרב המשתמשים וזכתה בחודש מאי האחרון ללמעלה מ-50 אלף הורדות ביום, שהזניקו אותה אל 100 האפליקציות המובילות בחנות גוגל פליי העולמית מעל אפליקציות מוכרות כגון: Viber ולינקדאין.

 CallApp זכתה בסדרת תחרויות בינ"ל ואף הגיעה לשלבים הסופיים בתחרות Techcrunch Disrupt. באחרונה התקיים דיון בביהמ"ש בנוגע לעתיד החברה, דיון שהסתיים בהשקעה בחברה.

אפליקציות



 
 
Bookmark and Share