Telecom News - לבקר בחו"ל מבלי לקום מהספה? בריטיש איירווייס הכריזה על יישום מתקדם

לבקר בחו"ל מבלי לקום מהספה? בריטיש איירווייס הכריזה על יישום מתקדם

דף הבית >> חידושים הכרזות >> לבקר בחו"ל מבלי לקום מהספה? בריטיש איירווייס הכריזה על יישום מתקדם
לבקר בחו"ל מבלי לקום מהספה? בריטיש איירווייס הכריזה על יישום  מתקדם
מאת: חיים חביב, 3.12.14, 20:10יישום חדש לתיירות
 
חברת התעופה הבריטית, בריטיש איירווייס, מציעה לכם לשוטט ביעד התיירות החביב עליכם עוד לפני שאתם עולים על טיסה.

חברת התעופה הבריטית, בריטיש איירווייס, פיתחה יישום מתקדם, שמבוסס על טכנולוגיית המציאות המדומה של משקפי 'Oculus Rift'. היישום מציע 3 הדמיות של חוויות תיירות אמריקאיות אייקוניות - רכיבה על סוס בטקסס, גלישה בגלגיליות לאורך החוף בקליפורניה והחלקה על הקרח בניו יורק. הרכבת המשקפיים מעניקה חוויה רב ממדית, שמאפשרת לצופה 'לנוע' במרחב המדומה ולחוות את המקום באופן מציאותי לחלוטין.

ליצירת תחושת ה"מציאות המדומה" השתמשה החברה בצילומי וידאו ברזולוציה גבוהה, שמקורן ב-6 מצלמות ייעודיות, שהוצבו ביעדים הרלוונטיים בארה"ב. 6 הסרטים שולבו יחד בטכנולוגיה מיוחדת ויצרו מיצג של 360 מעלות. המיזם מהווה חלק מפרויקט רחב היקף, שנטלה על עצמה בריטיש איירווייס, ומטרתו לאתר ולפתח טכנולוגיות חדשות, שתתמוכנה בדור הבא של הנוסעים והתיירים.

בחברה מסבירים: "זו רק ההתחלה של פרויקט שאפתני, שאנו מאמינים, שיהפוך בהמשך לפריצת דרך משמעותית בעתיד התיירות. דמיינו, שהייתם יכולים לשוטט בבית מלון בחו"ל כשאתם יושבים מול המחשב בבית ושוקלים אם להזמין בו חדר או לא. הנוסעים של היום עורכים מחקרים מעמיקים לפני שהם מחליטים על אופי הטיול שלהם, ונעזרים בכלים כמו TripAdvisor, Street View וכדומה. אנו רוצים לקחת את התהליך הזה צעד אחד קדימה ולאפשר ללקוחות לחוות את היעדים, שהם שוקלים להגיע אליהם באופן הכי קרוב למציאות".

מי שכבר התנסתה בחוויית המציאות המדומה היא ניקול שרזינגר, סולנית להקת ה"פוסיקט דולס" (בתמונה למטה): "חוויית המציאות המדומה החזירה אותי בן רגע למקומות שאני הכי אוהבת בעולם. כאחת שנוסעת המון, הטכנולוגיה הזאת יכולה להקל משמעותית על ההכנות והתחקיר, שאני עושה לפני כל טיסה. עם התפתחות הפרויקט אני מאמינה, שתיירים רבים בעולם יעשו בו שימוש וישוטטו ביעדי תיירות אופציונאליים מהבית".

יישום בריטיש איירווייס



 
 
Bookmark and Share