Telecom News - השקת מעבדות בל בישראל: אבן פינה להצלחה ולחדשנות

השקת מעבדות בל בישראל: אבן פינה להצלחה ולחדשנות

דף הבית >> חידושים הכרזות >> השקת מעבדות בל בישראל: אבן פינה להצלחה ולחדשנות
השקת מעבדות בל בישראל: אבן פינה להצלחה ולחדשנות
מאת: מערכת Telecom News, 4.12.14, 15:45דני רז
 
אירוע השקת מעבדות בל (Bell Labs) ישראל התקיים ב-1.12.14 בבית אלקטל-לוסנט בכפר סבא, בהשתתפות בכירים רבים מתעשיית ההייטק והטלקום, אנשי אקדמיה, המגזר הממשלתי ובוגרי בל לאבס רבים. על הכוונה לבצע את המהלך הזה דיווחנו כבר בחודש מאי השנה - כאן.

 בין הנוכחים באירוע בלטו:

מרקוס וולדון, נשיא Bell Labs וסמנכ"ל הטכנולוגיות של אלקטל-לוסנט, (ראו פרטי מפגש עימו - כאן, שנערך בעת ביקור ב-Bell Labs בניו ג'רסי, קומפלקס בניינים ענק - לטענת העובדים בו הוא גדול יותר מהקומפלקס של הפטנגון בוושינגטון - המכיל כמות אדירה של מעבדות מחקר וחוקרים בכל עולמות ה-ICT עם פריצות דרך משמעותיות),

אריק טל, מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל (שמונה לתקפיד לפני כשבועיים כפי שדיווחנו – כאן),

פרופ' דני רז, (בתמונה למעלה) בוגר בל לאבס העולמית ומנהל פעילות בל לאבס בישראל, שעל מינויו דיווחנו – כאן,

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-,EMC

פרופ' גבי סרוסי, מאוניברסיטת בן-גוריון הנחשב לאחד המומחים הישראלים הבולטים בתחום האלקטרו־אופטיקה,

פרופ' יוסי מטיאס, מנהל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל ישראל,

פרופ' יעקב זיו בוגר בל לאבס ומפתח אלגוריתם דחיסת המידע למפל-זיו ועוד.

מרקוס וולדון: "לישראל התאמה מדוייקת מבחינה תרבותית לבל לאבס,  ששואפת להעסיק את הטובים והמבריקים ביותר. יש בישראל את הרצון להצליח, לייזום ולהתמודד עם אתגרי תקשורת הנמצאים בחזית הטכנולוגיה. עם הבחירה להקים בישראל את שלוחת המעבדות, נפסיק למשוך מכאן אנשים לניו ג'רזי כפי שעשינו בעבר, כי הבנו שלתרבות ולאקוסיסטם המקומי יש השפעה מכרעת על יכולת החדשנות המקומית וזהו משאב שחשוב לנצל. לדעתי, מעבדות בל לאבס ישראל תתרומנה תרומה מכרעת למו"פ של בל לאבס ואף תוביל אותנו לפרסי נובל נוספים".

פרופ' דני רז: "לשיטתי יש לבל לאבס ישראל 3 רגליים: המצויינות האקדמית הישראלית, רוח הסטארטאפ הישראלית ושיטות המחקר והפילוסופיה של בל לאבס העולמית. ללכת בשבילי ענקים זה לא קל, אבל כמו האוורסט, האתגרים שם ואנו רוצים לתקוף אותם. המשימה שלי ושל בל לאבס ישראל היא להניח עוד אבן על שביל הענקים הזה שיוביל אותנו לעתיד טוב ובטוח יותר".
 
אבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת: "הסינרגיה בין בל לאבס לישראל תוביל את 2 הצדדים לחדשנות ולהצלחה כלכלית, הערב הונחה אבן פינה להצלחה".
אלקטל-לוסנט



 
 
Bookmark and Share