Telecom News - אריה דנון מונה לתפקיד מנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי ישראל

אריה דנון מונה לתפקיד מנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי ישראל

דף הבית >> מינויים >> אריה דנון מונה לתפקיד מנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי ישראל
אריה דנון מונה לתפקיד מנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 5.12.14, 00:04אריה דנון

Kaspersky Lab הודיעה על מינויו של אריה דנון לתפקיד מנהל מכירות, שיווק וערוצי הפצה בקספרסקי ישראל. דנון, לשעבר מנכ"ל סימנטק ישראל ומנהל אגן הים התיכון, יהיה אחראי במסגרת תפקידו על בניית מערך המכירות, השיווק ופיתוח ערוצי השיווק וההפצה לחברות, לארגונים ולשוק הפרטי.

דנון מביא עימו ניסיון עשיר בתפקידי ניהול וטכנולוגיה בעולם אבטחת המידע. כמנכ"ל סימנטק באגן הים התיכון היה דנון אחראי על פעילותה העסקית בישראל, טורקיה, יוון, קפריסין ומלטה.

דנון כיהן גם כמנכ"ל חברת האינטגרציה Adacom, כסמנכ"ל מכירות וערוצי הפצה ב-CellPhone Group, כמנכ"ל Trustware (סטארטאפ בתחום אבטחת מידע), כמנהל המחלקה הטכנית בחברת PF1 מערכות ושימש גם במספר תפקידים בתעשייה האווירית לישראל.

הוא בעל תואר M.B.A במנהל עסקים עם התמחות מורחבת במערכות מידע, בפקולטה לניהול, בית הספר למוסמכים במנהל עסקים ע"ש רקנאטי, אוניברסיטת תל-אביב. 

נעם פרוימוביץ, מנכ"ל קספרסקי ישראל: "אריה הוא נכס אמיתי לקספרסקי. לידע, לניסיון ולקשרים, שאריה מביא איתו בתחום אבטחת המידע אין אח ורע, במיוחד בימים אלה כאשר קספרסקי נמצאת במגמת צמיחה וכניסה לתחומים חדשים, לרבות התמקדות בשוק הארגוני".

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share