Telecom News - בעלת שליטה בלידקום ישראל נרכשה ע"י ענקית התקשורת Tech Mahindra

בעלת שליטה בלידקום ישראל נרכשה ע"י ענקית התקשורת Tech Mahindra

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> בעלת שליטה בלידקום ישראל נרכשה ע"י ענקית התקשורת Tech Mahindra
בעלת השליטה בלידקום ישראל נרכשה ע"י ענקית תקשורת מהודו TECH MAHINDRA
 מאת: חיים חביב, 7.12.14, 14:10עופר אחירז
 
נחתמה בניו יורק עסקה בהיקף של כ-240 מיליון דולרים לרכישת בעלת השליטה האמריקאית בלידקום ישראל. העסקה עשויה לחולל מפנה בעתידה של לידקום הישראלית, שמוכרת בעולם בתחום תכנון, הקמת ותחזוקה של אתרי תקשורת סלולרית.
 
רק לפני 5 חודשים רכשה חב' התקשורת האמריקאית LCC את הבעלות בקבוצת לידקום ישראל, שמתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של אתרי תקשורת סלולרית, ופעילה ביבשת אפריקה, דרום אמריקה, הקאריביים ולאחרונה במינמאר. לידקום פועלת באמצעות כ-20 חב' בנות, מעסיקה כ-900 עובדים ומחזור מכירותיה ב-2014 נאמד בלמעלה מ-100 מיליון דולרים.

הרוכשת של בעלת השליטה האמריקאית LCC היא חברה הודית בשם TECH MAHINDRA המתמחה ביעוץ, תכנון והקמה של פתרונות IT ברחבי העולם. החברה מעסיקה כ-95,000 מומחים בלמעלה מ-50 מדינות ומשרתת מאות לקוחות, בהן חברות תקשורת מהמובילות בעולם. לחברה מחזור מכירות שנתי של כ 3.4 מיליארד דולרים. עם השלמת העסקה הפכה TECH MAHINDRA לחברה המובילה בעולם לשירותי תחזוקת רשת (Network Managed Services).
 
לקבוצת MAHINDRA GROUP, קבוצת האם של TECH MAHINDRA, מחזור שנתי של כ-16.5 מיליארד דולרים והיא מעסיקה כ-180,000 עובדים בלמעלה מ-100 מדינות.
 
עופר אחירז, (בתמונה), מנכ"ל לידקום: "עדיין מוקדם להעריך את ההשפעה, שתהיה לרכישת בעלת השליטה של לידקום על הפעילות שלנו. יחד עם זאת, חברת TECH MAHINDRA מהווה ענק בשוק התקשורת ואין ספק, שהשווקים, שבהם פועלת לידקום, יחד עם הידע, האיתנות הפיננסית, מגוון השירותים והניסיון העצום של TECH MAHINDRA, יכולים להוות שילוב מנצח".

רכישה

 
 



 
 
Bookmark and Share