Telecom News - עולם הביטקוין בפריחה: נחשפו 50 הפעילים המובילים בעולם הביטקוין הישראלי

עולם הביטקוין בפריחה: נחשפו 50 הפעילים המובילים בעולם הביטקוין הישראלי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> עולם הביטקוין בפריחה: נחשפו 50 הפעילים המובילים בעולם הביטקוין הישראלי
בלעדי: בניגוד לשמועות בעיתון מסוים על מותו הקרב של הביטקוין, מוכיחה קהילת הביטקוין הישראלית את חוזקה והתפתחותה המהירה, בהצגת 50 הפעילים המובילים של הקהילה, שהציגו את מעורבותם בקהילה ואת הצלחותיהם ותכניותיהם. 
מאת: אבי וייס, 7.12.14, 22:35מני רוזנפלד

לפני כשנה, כאן, נחשפו,בפעם הראשונה 33 הפעילים המרכזיים של עולם הביטקוין הישראלי. הערב, במפגש מרשים בו השתתפו מעל ל-120 איש בבית גוגל בת"א, הציגו ת עצמם כבר 50 פעילי עולם הביטקוין הישראלי. המספר הוגבל ל-50 כי פשוט לא הייתה אפשרות טכנית להוסיף עוד משתתפים. בשנה שעברה דיברו על תכניות ומחשבות בעוד שהשנה דיברו בעיקר על עשייה והישגים.

כמות ההישגים, הפרויקטים, גיוסי ההון, הסטארטאפים, הפורטלים, ההסכמים, המכירות, המחקרים החדשים, הפרוטוקולים החדשים וכיו"ב היא גדולה ואין כבר יכולת לרכז אותה במאמר אחד, מה שהיה אפשרי בשנה שעברה. הקהילה הזו והישגיה נמצאים ב"עליה אקספוננציאלית". ..  

מני רוזנפלד, (בתמונה), יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי: "המפגש הזה של הקהילה נועד כדי להוסיף נדבך של הבנה מה זה ביטקוין. אי אפשר להבין את המושג ביטקוין מבלי להכיר את האנשים העומדים מאחוריו. חייבים להכיר את הפעילים בקהילה כדי לתפוס את כל הסביבה, שבה הביטקוין פועל.

מאז המפגש הדומה, שעשינו לפני כשנה, השתנו 2 דברים עיקריים:
א. יש הרבה יותר פעילים בקהילה, ממש הרבה יותר.
ב. היקף העשייה של הקהילה גלש לתחומים רבים חדשים, שכלל לא חשבנו עליהם בתחילת הדרך. למעשה, אין כמעט פלח שוק אחד בחברה, שבו אין לנו מעורבות. 

בנוסף, מאז שיצאנו לדרך התחלנו למסד את העשייה שלנו, הקמנו את איגוד הביטקוין הישראלי, שאני היו"ר שלו.

אני התחלתי עם הביטקוין ב-2011 ממש במקרה, אז הייתי מפתח בכיר בחברת Similar Web בתל-אביב. מאז נדבקתי בחיידק הזה ומה שחשוב לי זה מה שקורה בארץ. למעשה, הקמתי עם עוד 2 חברים את הקבוצה הזו מאפס. היום אנו עם מעל 1,600 חברים רשומים. עשינו השנה 2 כנסים מאוד מוצלחים, אחד ישראלי ואחד בינלאומי.

ב-24.12.14 תתקיימנה הבחירות להנהלת איגוד הביטקוין ל-2015. באותו יום תיערך אספה כללית של כלל חברי האיגוד והמועמדים להנהלת האיגוד יציגו את עצמם בפני החברים ויבוצע הליך של בחירה. אני מקווה, שכל חברי האיגוד יגיעו למפגש. בינואר 2015 אנו פותחים קורס מקיף ראשון של ביטקוין, שפרטים עליו יתפרסמו בקרוב. יש כיום פעילות רבה של הקהילה בכיוונים רבים עם הצלחות יפות בתחומים רבים, גם במישור המקומי וגם בהיבט הבינלאומי".

בין הפעילים, שהציגו את פועלם היו: מני רוזנפלד, רון גרוס, גיל אסייג, אריאל הורוביץ, אלי בז'רנו, אדן שוחט, יהונתן קלינגר, דור קונפורטי, גיתי זך, איל שגב (יונה), מורן שקד, אלי סקלאר, נימרוד להבי, מיקאל בוזגלו, יקיר רטנר, להב לוי, אופיר בייגל, אביב זוהר, אייל הרצוג, נמרוד גרובר, עופר רותם, נדב איבגי, אופיר דותן, אלירן צח, אסף שובל, גיא כורם, אמנון דפני, נעמה ו. טוהר, מתן פילד, יהודית יעקובוביץ’, ליבי קורן, ראובן פלטניק, אסף שומר, אור פרלמן, מאיה זהבי, עידו בן-טוב, ברק בן-עזר, ליאור טסמן, שרון גרינברג, אלפרד שפיר, אלכס כהן. (רשימה מלאה הכוללת את פרטי הפעילים וקישורים לפעילותם נמצאת - כאן).
 
קרדיט צילום: אלכס כהן. 
תמונה 1
קרדיט צילום: Bit2c
תמונה 2
Bookmark and Share