Telecom News - הסטארטאפ הישראלי סקיפיו Sckipio השלים סבב גיוס שני של 17 מיליון $

הסטארטאפ הישראלי סקיפיו Sckipio השלים סבב גיוס שני של 17 מיליון $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי סקיפיו Sckipio השלים סבב גיוס שני של 17 מיליון $
הסטארטאפ הישראלי סקיפיו השלים סבב גיוס שני של 17 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 8.12.14, 13:20דוד באום
 
Sckipio Technologies מוביל את תקן התקשורת המהירהG.fast  בשוק העתיד לגלגל כ-2.9 מיליארד דולרים.
 
סקיפיו טכנולוגיות (Sckipio Technologies), סטארטאפ העוסק בפיתוח שבב להעברת תקשורת נתונים מהירה בתקן G.fast, שהוקם ב-2012 (ע"י  קב' מהנדסים, שעבדו באורכית ולאחר מכן ייסדו את חברת CopperGate, שנמכרה ל-Sigma Designs) ופועל מרמת גן עם כ-35 עובדים, הודיע היום על השלמת סבב גיוס שני בהיקף של 17 מיליון דולרים. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההון סיכון פיטנגו, אליה הצטרפו המשקיעים הקיימים בחברה, ביניהם: קרן ג'מיני ישראל, קרן ג'נסיס, קרן אמיתי וקרן אביב. סבב הגיוס הנוכחי מצטרף להשקעה הראשונית בחברה של 10 מיליון דולרים בנובמבר 2012, של 4 המשקיעים הקיימיםהנ"ל. בעקבות השקעתה, איתן בק, שותף מנהל בפיטנגו יצטרף מעתה כחבר לדירקטוריון החברה.
 
G.fast הוא תקן חדש, שאושר באיגוד ה-ITU (איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי). התקן עתיד לספק גישה בקצב מהיר מאוד של 1 ג'יגה בייט לשנייה לעסקים ובתי אב על גבי תשתית קווי הנחושת הקיימת ב-200 עד 400 המטרים האחרונים, ולמעשה לספק קצב של סיב אופטי על תשתית נחושת. הסטארטאפ סקיפיו הכריז לפני כחודשיים על ערכת השבבים הראשונה בעולם המסוגלת לממש את התקן החדשני G.fast G.9700/G.9701 של ארגון התקשורת העולמי (ITU), שכאמור, מיועד לספק לצרכנים הביתיים מהירות גישה של 1Gbps על גבי כבלי הנחושת הקיימים. הוכרזו ערכת שבבי DP3000 המנהלת את התעבורה הדיגיטלית והאנלוגית של נקודת ההתחברות לרשת (DPU) וערכת שבבי CP1000 המנהלת את המודם הביתי, שפועל בתקן G.Fast. 

סוזן יוסטיס, נשיאת חברת המחקר WinterGreen Research: "עד 2020 צפוי שוק ה-G.fast לגלגל כ-2.9 מיליארד דולרים. ההזדמנות לקחת חלק בשוק השבבים של G.fast היא אטרקטיבית מאוד, שכן G.fast מאפשרת לנצל את תשתית כבלי הנחושת המיושנת ולהפיח חיים חדשים בהשקעות קיימות".
 
איתן בק, (בתמונה משמאל): "שוק ה-G.fast אמנם נמצא בראשית דרכו, אבל עומד בפני פריצה גדולה בשנים הקרובות. התקן נוצר כדי איתן בקלענות על צורך קריטי של מפעילי תקשורת לספק קצבי תקשורת גבוהים על גבי התשתית הקיימת. מה שהופך את סקיפיו להזדמנות מיוחדת הוא שילוב של צוות  מנוסה מאוד עם יכולות מוכחות בתחום, טכנולוגית ועסקיות יחדיו, שהיו מעורבים באופן אקטיבי ביצירת התקן והוציאו לאחרונה את המוצר הראשון בעולם לשוק זה".  
 
דוד באום, (בתמונה למעלה) מנכ"ל סקיפיו: "סבב ההשקעה הנוכחי יסייע לנו להתקדם מהר יותר, לשפר את היצע המוצרים שלנו, ולספק את האמצעים הדרושים להרחבת הייצור. כל זאת, על מנת לתת מענה לביקוש הגבוה למוצרי החברה. אין לנו ספק, שסקיפיו תמשיך לבסס ולחזק את מעמדה המוביל בשוק ה-"G.fast.
 
עדכון 4.11.15: החברה ביצעה גיוס נוסף, הפעם מאינטל, בסכום שטרם פורסם. ההשקעה החדשה מאינטל מתווספת ל-27 מיליון הדולרים שכבר גייסה החברה מאז הוקמה ב-2012.

גיוס
 

 



 
 
Bookmark and Share