Telecom News - CA משנה כיוון ותתמקד ב"כלכלת אפליקציות" - כלכלה של עולם נייד ומהיר

CA משנה כיוון ותתמקד ב"כלכלת אפליקציות" - כלכלה של עולם נייד ומהיר

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> CA משנה כיוון ותתמקד ב"כלכלת אפליקציות" - כלכלה של עולם נייד ומהיר
CA Technologies מבצעת מהפך תפיסתי, ארגוני, מחשובי וכלכלי ועוברת לסייע לארגונים עם פתרונות ופלטפורמות כדי להיכנס לסביבת העבודה הניידת, מבוססת אפליקציות, שמפותחות במהירות בתוך הארגונים בגישת ה-DevOps, עם חדשנות והתמקדות בצרכן הסופי. הכל סביב "כלכלת האפליקציות" (הניידות).
מאת: אבי וייס, 9.12.14, 14:00מאיר עמור

ראשונים לדווח: סניף ישראל של CA העולמית הציג היום את המהפך של CA, שבבסיסו תפיסת "כלכלת האפליקציות". 

מאיר עמור, (בתמונה), מנכ"ל CA Technologies ישראל: "אנו נמצאים בתוך מהפכה החזקה יותר מכל המהפכות הטכנולוגיות, שהכרתי בעבר. כדי לענות לאתגרים של ההווה והעתיד החליטה CA לשנות כיוון, לרכוש חברות בצורה חכמה כדי להשלים פערים ולהתמקד בפיתוח בעולם חדש של פיתוחי פתרונות ופלטפורמות בהיקפים גדולים, כדי שיתנו מענה לארגון העתידי, לעסקים של המחר.

עולם המובייל הפך להיות קריטי ליכולת הצמיחה וההצלחה של עסקים וארגונים בכל העולם. זה קורה ויקרה גם בישראל. מי שלא ייכנס למשחק הזה, פשוט לא יהיה קיים. זה לא דבר עתידי וזה לא חזון. זה דבר הקורה היום זה כבר כאן ולא ניתן להתחמק ממנו.

לכן, מנהלי IT עברו ועוברים לפאזה אחרת. הם נדרשים ע"י ההנהלות שלהם לתת מענה לעולם חדש, שבו לצרכנים הסופיים יש משקל מכריע בכל תחום. לכן, צריך להגיב מהר, מאוד מהר, ביעילות ובמיקוד מטרה. מנהל ה-IT של היום ומחר נדרש לתת מענה עסקי, לא מענה טכנולוגי, לצרכים של הארגון מול הצרכנים. 

התוצאה: ארגונים נדרשים לפתח אפליקציות במהירות בתוך הארגון. אנו רואים היום מצב, שבארגונים גדולים יש יותר מפתחים מאשר בחברות התוכנה הגדולות ביותר בעולם. זו המציאות. אנו נערכנו לשינוי הזה והכנו סט של כלים המסייעים לארגונים לפתח אפליקציות ביעילות ובמהירות. זו הזירה החדשה של 'כלכלת האפליקציות', שבה אנו מובילים את המהפכה". 

מאיר אדלר, (בתממאיר אדלרונה), CTO, חברת CA Technologies ישראל: "אנו עומדים בפני מציאות חדשה. כל ארגון הופך להיות סוג של בית תוכנה. בית תוכנה לאפליקציות, במיוחד אפליקציות למובייל.

הבידול בין הארגונים הוא: מהי האפליקציה המביאה יותר ערך לצרכנים. זה העולם, שאנו נכנסנו אליו.

עפ,י סקרים שלנו המנהלים בעולם ה-ICT בכל העולם וכעת גם בישראל מתחילים להבין, שהם צריכים ללכת בכיוון של DevOps, בכיוון של API. הכיוון הזה ברור כבר לרוב מנהלי ה-IT ורובם כבר בכיוון הזה. זה מה שההנהלות והצרכנים מצפים מהם.

תוצאה נגררת של המהלך הזה היא הצורך לנהל את המובייל, הצורך לנהל את האפליקציות והצורך לנהל את פיתוח האפליקציות. אלה מחזורי פיתוח מהירים בקצב, שלא חלמו עליו בעבר. האבטחה כיום אינה מהווה מכשול לפיתוח מהיר כי ניתן להטמיע את האבטחה כבר בזמן הפיתוח. 

CA נערכה לשינוי הזה והחליטה להתמקד ב-3 תחומים מרכזיים:
א. Management Cloud.
ב. DevOps.
ג. Security.

יש פתרונות טובים לכל תחום. התחום החדש ביותר, שנמצא בצמיחה מאוד מהירה, הוא תחום ה-DevOps ואנו עוסקים כעת בהדרכות, האקתונים ו-PoC (הדגמות יכולת), במחזורים מאוד מהירים בארגונים ובעסקים גם בארץ, ומי שמתנסה בזה מאמץ מיד את הגישה הזו, כי ה-ROI מוכח כבר בשלב ה-POC אחרי 3 עד 5 ימים בלבד". 
 



 
 
Bookmark and Share