Telecom News - אפל ויבמ מציגות כלי MobileFirst לאפליקציות iOS על אייפון ואייפד בעסקים

אפל ויבמ מציגות כלי MobileFirst לאפליקציות iOS על אייפון ואייפד בעסקים

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> אפל ויבמ מציגות כלי MobileFirst לאפליקציות iOS על אייפון ואייפד בעסקים
אפל ויבמ מציגות כלי MobileFirst לאפליקציות iOS על אייפון ואייפד בארגונים ובעסקים
מאת: חיים חביב, 11.10.14, 12:48טאבלט לביג-דאטה

מעתה זמינות יכולות עתירות ביצועים בתחומי ניתוח אנליטי של Big Data ואבטחת מידע בהישג של מכשירי ה-iPhone וה-iPad בארגון. מובאות דוגמאות ל-10 אפליקציות, לטייסים, דיילים, בנקאים, סוכני ביטוח, קימעונאים, שוטרים, טכנאים ועוד.

Apple וIBM- הכריזו על אספקת גל ראשון של פתרונות MobileFirst לסביבת iOS, בקטגוריה חדשה של אפליקציות המיועדות לעסקים ותומכות בשירותי ענן. מעתה, יכולות הטיפול ב-big data וכלי הניתוח האנליטי של יבמ זמינים ללקוחות המשתמשים בהתקני iPhone ו-iPad בארגון. פתרונות ה-MobileFirst לסביבת iOS זמינים מעתה למגוון לקוחות ארגוניים בתחומי: בנקאות, קמעונאות, ביטוח, טלקום, שירותי תעופה וגופי ממשל. זהו הישג ראשון לשיתוף פעולה חסר תקדים ביניהן, עליו הכריזו החברות בקיץ האחרון (ר' כאן).

ברשימת הלקוחות, שכבר הכריזו היום על תמיכה בפתרונות MobileFirst של יבמ לסביבת iOS נמצאים: Citi, אייר קנדה, ספרינט ו-Banorte.

בדרך של התמקדות בהזדמנויות עסקיות ומתן קדימויות מפתח בתחומי תעשייה שונים, מביאות אפליקציות MobileFirst של יבמ לסביבת iOS את תפיסת הניידות לרמות מתקדמות ומאפשרות לעובדים גישה יעילה ובטוחה לכל היכולות הזמינות של החברה מכל מקום בו הם נמצאים או מתקשרים עם לקוחות.

אפליקציות MobileFirst לסביבת iOS פותחו במיוחד למכשירי iPhone ו-iPad ומציעות סביבה מאובטחת בשילוב עם כלים אנליטיים לצד קישור לתהליכי הליבה הארגוניים. האפליקציות ניתנות להתאמה לכל ארגון ולפריסה מהירה, לניהול נוח ולשדרוג באמצעות שירותי הענן של יבמ למכשירי iOS, כאשר האבטחה מקיפה את הנתונים, האפליקציה והמכשיר עצמו. חבילות ראשונות של פתרונות MobileFirst לסביבת iOS זמינות עתה לשימוש במגוון תחומי משק ותעשייה ואפליקציות נוספות מצויות בתהליך תכנון, עיצוב ופיתוח.

דוגמאות לאפליקציות:
אפליקציית תכנון טיסות Plan Flight מתמודדת עם ההוצאה המשמעותית ביותר של כל חברת תעופה - דלק. האפליקציה מאפשרת לטייסים לבחון את לוחות הזמנים לטיסות, תכניות טיסה והנחיות לצוות, לדווח במהלך הטיסה לצוותי הקרקע על נושאים הדורשים טיפול ולקבל החלטות מושכלות ומבוססות נתוני אמת, בכל הנוגע לאופציות השימוש בדלק והתדלוק.

אפליקציית Passenger+ לצוותי השירות במטוס מאפשרת להציע במהלך הטיסה לנוסעים רמות חדשות של שירות מותאם אישית ובכלל זה הצעות מיוחדות, הזמנת טיסות נוספות ומידע לגבי המטען האישי שלהם.
 
אפליקציית Advise & Grow לעולם הבנקאות והשירותים הפיננסיים מאפשרת לבנקאי היושב מול לקוח עסקי קטן לגשת באופן מאובטח אל נתוני פרופיל הלקוח וניתוח אנליטי של הסביבה התחרותית, ליהנות מתובנות אנליטיות המאפשרות להציג ללקוח המלצות אישיות ולבצע תנועות עסקיות מאובטחות.

אפליקציית Trusted Advice ליועצי השקעות מאפשרת גישה לתיק ההשקעות של הלקוח וניהולו ואף הפקת תובנות המבוססות על חיזוי אנליטי רב עוצמה. הכול במפגש אישי עם הלקוח בביתו או בבית הקפה, במשרד היועץ וכו', תוך שהם נהנים מאפשרות לבחון לעומק את המלצותיהם בעזרת כלים חכמים לבניית מודלים עד להשלמת העסקה הנתונה לייעוץ וביצוע תנועה מאובטחת במערכות הבנק או הגוף הפיננסי.

אפליקציית Retention לשימור לקוחות בתחום הביטוח מאפשרת לסוכן הביטוח לגשת אל פרופיל הלקוח ולצפות בהיסטוריה האישית שלו ובכלל זה ציון אישי, שמבוסס על ניתוח אנליטי, שמצביע על שיעור הסיכון בשימור לקוח כזה. המערכת מציגה התראות חכמות, תזכורות והמלצות לפעולה הבאה ומאפשרת פעולות מרכזיות, דוגמת קליטת חתימה אלקטרונית או גביית פרמיה.
 
אפליקציית Case Advice לגופי ממשל מציעה פתרון לבעיית עומסי עבודה ותמיכה בעובדים המטפלים במקרים מגוונים בתחומים שונים ומקבלים החלטות קריטיות, דוגמת אופן הטיפול במשפחה בודדת או במצב נתון, הכול בעבודה בשטח. הפתרון מתאים את סדרי הקדימויות בטיפול במקרים בעזרת ניתוח אנליטי בזמן אמת ומעריך את הסיכונים השונים בעזרת כלי חיזוי אנליטי.

אפליקציית טיפול באירועי שיטור, Incident Aware, הופכת את ה-iPhone לכלי במאבק בפשיעה ומאפשרת לשוטרים בשטח גישה למפות מעודכנות ולסרטי וידיאו ממצלמות בזירת האירוע לקבלת נתונים על מצב הנפגעים, סיכונים להסלמה והיסטוריה רלוונטית של מקרי פשיעה לצד יכולת משופרת להזנקת גיבוי ושירותים תומכים.


מערכת סיוע מכירות Sales Assist מאפשרת לנציגי שירות לצפות בפרופיל הלקוח, להציג בפניו הצעות המבוססות על מידע אודות עסקות קודמות שלו בשילוב עם הבחירה הנוכחית בפניה הוא ניצב, לבדוק את מצב המלאי, לאתר פריטים בחנות ולהזמין משלוח של פריטים, שאינם זמינים במלאי המקומי, ישירות לכתובת הלקוח.

אפליקציית איסוף פריטים בתחום הקמעונאות, Pick & Pack משלבת טכנולוגיית קירבה ומיקום יחד עם מערכות ניהול מלאי הפועלות ברמת המשרד האחורי, על מנת לאפשר הכנת הזמנות יעילה יותר.

אפליקציית הטכנאי המומחה Expert Tech לתחום הטלקום משתמשת ביכולות הליבה של iOS, ובכללן FaceTime כדי לאפשר גישה קלה ונוחה למומחיות ולשירותים מבוססי מיקום לאופטימיזציה של מסלול, להצעת שירות משופר באתר הלקוח, פתרון מיטבי של בעיות ושיפור היעילות.
 
על מנת להשלים את אפליקציות MobileFirst ל-iOS, מציע שיתוף הפעולה בין החברות ללקוחות רמות נוספות של יכולות המשולבות אל תוך סביבת המובייל הארגונית:

שילוב פלטפורמות מובייל בסביבה הארגונית ממנף את מומחיות ויכולות הייעוץ של יבמ במגוון תחומי תעשייה שונים, עיצוב חוויית לקוח ושילוב מערכות ארגוניות החל מניתוח אנליטי, ניהול זרימת עבודה ואחסון בענן ועד לניהול מכשירי קצה ברמת הצי הכלל-ארגוני, אבטחה ושילוב. כלי ניהול המובייל המשופרים כוללים כיום קטלוג יישומים פרטי פנים-ארגוני, שירותי אבטחת נתונים ותנועות עסקיות, וחבילת כלי עבודה לכל פתרונות MobileFirst לסביבת iOS. נוסף על פתרונות תוכנה הפועלים באתר הלקוח, יהיו שירותים אלה זמינים גם על גבי Bluemix, פלטפורמת ענן הפיתוח ושוק הענן.

שירותי אספקה, הפעלה וניהול המטפלים בכל תהליך מחזור חיי האפליקציה, משלב הרכש, הפריסה ועד לניהול ולהרחבה, יחד עם שילובה בסביבת האבטחה הארגונית, כלים לניהול מכשירי קצה ושילוב נתונים ותהליכים. מוצעות גם אופציות חכירה ושירותי מימון המאפשרים לארגונים לעמוד בקצב ההצגה של מכשירים מעודכנים.

שירות AppleCare לארגונים מציע למחלקות טכנולוגיות מידע ולמשתמשי קצה סיוע ותמיכה במתכונת 24/7 המסופקת ע"י קבוצת שירות הלקוחות של אפל יחד עם שירותים המסופקים באתר הלקוח ע"י יבמ.

בריג'ט ואן קרלינגן, סגן נשיא בכיר בקבוצת השירותים הגלובליים של יבמ: "הפתרון אותו אנו מספקים מכוון ישירות אל מושא הביקוש החדש בארגונים: טכנולוגיות חכמות המשחררות ערך חדש בצומת שבין Big Data ובין פעילותו של היחיד במסגרת הארגון. שיתוף הפעולה שלנו משלב את המומחיות הקיימת של החברה בתחומי משק ותעשייה ומיצובה הייחודי בעולם המחשוב הארגוני, יחד עם חוויית המשתמש המעולה של אפל והמצוינות שלה בעיצוב המוצר, כדי להזניק את הביצועים של דור חדש של אנשי מקצוע".

פיליפ שילר, סגן הנשיא העולמי של אפל לשיווק עולמי: "זהו צעד גדול ל-iPhone ול-iPad בארגונים ואנו מצפים לראות את הדרכים החדשות והמלהיבות בהן ייכנסו מכשירי iOS לעבודה. עולם העסקים עבר לעידן המובייל, ו-2 החברות מביאות את הטכנולוגיה הטובה בעולם יחד עם המערכות החכמות ביותר לניהול ולניתוח אנליטי של נתונים כדי לסייע לעסקים להגדיר מחדש את האופן שבו מתבצעת העבודה".

הת'ר קוקס, מנהלת תחום חוויית הלקוח, הדיגיטל והשיווק בחטיבה העולמית של הבנקאות הצרכנית ב-Citi: "החדשנות בעולם המובייל משפיעה מהותית על האופן, שבו מספקת Citi חוויית לקוח משופרת ובמיוחד כזאת המרחיבה את המומחיות הארגונית שלנו כל הדרך עד לנקודת המפגש עם הלקוח. קיימת אנרגיה עצומה בשיתוף הפעולה שלנו עם יבמ ואפל סביב היעד של ציוד אנשי המקצוע שלנו ביכולות מובייל, שתבטחנה יתרון תחרותי חדש ותאפשרנה לנו לעצב מחדש את האופן, שבו אנו משתפים ידע כדי לשפר את איכות חיי לקוחותינו".
 
בתמונה: אפליקציית Passanger+. קרדיט צילום: אפל

מידע נוסף אודות הפתרונות החדשים של אפל ויבמ באתרים הבאים: 
אתר אפל
אתר IBM

 
טאבלט בטיסה



 
 
Bookmark and Share